homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Homerecording.be On Tour 2012 - meeting subforum

Mededelingen

Homerecording.be On Tour 2012 - meeting subforum "Homerecording.be On Tour" is de naam voor de allereerste echte homerecording.be meeting. Je kan er gelijkgestemden ontmoeten, materiaal uitwisselen, awards winnen of workshops bijwonen. In deze rubriek blikken we vooruit.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 24-01-2012, 21:22
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst
Standaard HOT 2012 Remix-Challenge: Bill Bakers Big Band

Het HOT 2012 Remix talent geniet eeuwige roem op het forum! Daarom kunnen we voor deze versie van onze HOT meeting geen echte remix-challenge uit de weg gaan.

Dezelfde tracks van de mix-challenge, ons aangebracht door Splanky en Bill Bakers Big Band! We hoorden enkele zeer remix/sample klare muziekstukken en zien hierin dus een enorm potentieel voor remix'ers.

De regels zijn nog simpeler:
  • The sky is the limit! Je gebruikt zoveel (of zo weinig) samples uit de aangebrachte tracks. Voor de rest kan je niet creatief genoeg zijn.
  • Het is dus niet enkel een "herschik wat strofes en refreinen" remix.
  • De samples mag je voor geen enkel ander doel gebruiken dan deze remix-challenge!
  • Inschrijven doe je door mij een PM te sturen, daarna ontvang je een downloadlink. Geef me aub de tijd om jullie te antwoorden!
  • "Mastering" is niet noodzakelijk. Liever een goeie stille mix, dan een krakende masterbuss
  • Indienen doe je via de dedicated dropbox: http://soundcloud.com/groups/homerec...mix-award-2012
  • Van elke inzending maak je een kort verslag via een nieuw topic in het awards subforum: http://www.homerecording.be/forum/f50/ (Dit verslag telt mee voor onze beoordeling)
  • Einddatum: 6/3/2012
  • 1 inzending per deelnemer. We herroepen geen eerder ingezonden remixen
  • Prijsuitreiking op de HOT 2012 meeting
  • Deelnemen is belangrijker dan winnen!
Zeer benieuwd wie van dit nummer een death-metal versie kan afleveren.

Laatst gewijzigd door billybear; 29-02-2012 om 22:20
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 24-01-2012, 23:02
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst
Standaard Re: HOT 2012 Remix-Challenge: Bill Bakers Big Band

De eerste links zijn de deur uit. Check your inbox!
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 25-01-2012, 06:07
Senior Member

Reputatie: flexalize wordt hier goed onthaaldflexalize wordt hier goed onthaald

die link wil ik ook wel!!
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 25-01-2012, 09:34
Senior Member

Reputatie: Splanky wordt hier goed onthaaldSplanky wordt hier goed onthaald
Thumbs up Re: HOT 2012 Remix-Challenge: Bill Bakers Big Band

Hey,

Deze pik ik niet mee (zou niet weten waar te beginnen eerlijk gezegd), maar ben wel héél benieuwd naar de resultaten!

Het lijkt me dat er inderdaad genoeg materiaal is om leuk mee te 'spelen'.

Groet'n!
Splanky
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 26-01-2012, 22:34
Active Member

Reputatie: knob twiddler wordt hier goed onthaaldknob twiddler wordt hier goed onthaald

Ik wacht ook ongeduldig op de link
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 27-01-2012, 00:21
Moderator

Heb je me een pm verstuurd? Ik heb niks gekregen, alvast.

Check je inbox, ik zal je de link mailen.
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 01-02-2012, 07:56
Moderator

We hebben intussen 36 inschrijvingen, verdeeld over beide challenges! Dat ziet er dus goed uit. Jullie hebben nog precies tot het einde van deze maand om de songs in te dienen.

Binnenkort volgt er meer info over de dropbox-account en mogelijke prijzen (naast de roem, uiteraard).
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 02-02-2012, 14:37
Vintage Member

Reputatie: Izzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatie

Ik kan niks beloven, maar die uitdaging om een death metalversie te maken laat ik niet liggen

IZ.
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 02-02-2012, 14:44
Vintage Member

Reputatie: JimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk bericht
Ik kan niks beloven, maar die uitdaging om een death metalversie te maken laat ik niet liggen

IZ.
Please, please, please... don't...
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 02-02-2012, 15:02
Vintage Member

Reputatie: Izzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimMstr Bekijk bericht
Please, please, please... don't...
OK, Norse Black Metal dan, Tr00, gr1m, kvlt en n3cr0!

IZ.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten