homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Content Feedback

Mededelingen

Content Feedback Dit is een speciale kategorie waarin je kommentaar kan geven op op items van buiten het forum, zoals de foto's in de image directory, artikels en dergelijke. Threads worden hier automatisch gegenereerd als iemand een artikel of foto geplaatst heeft.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 17-01-2012, 20:20
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard In gesprek met David Bottrill, Wallace Vanborn en Floris De Decker

Er werd een nieuw item gepost in de homerecording.be content sectie:

Citaat:
Woensdag 25 januari 2012, deuren 19u30, aanvang 20u., Huis 23, Steenstraat 23, gratis

Wat doe je als er een Canadese topproducer in het land is? Dan nodig je hem toch uit voor een goed gesprek!
Om het originele en complete item te lezen ga je naar In gesprek met David Bottrill, Wallace Vanborn en Floris De Decker

Commentaar kan je hieronder geven.
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 19-01-2012, 18:59
Vintage Member

Reputatie: JimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: In gesprek met David Bottrill, Wallace Vanborn en Floris De Decker

Schitterend iniatief! Spijtig dat ik de 25e reeds verplichtingen heb...
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 20-01-2012, 21:32
Moderator

Reputatie: Mauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: In gesprek met David Bottrill, Wallace Vanborn en Floris De Decker

Potverdomme dat is me een rit naar Belgie me wel waard! Jammer dat ik er niet bij kan wezen. Wordt het opgenomen (video/audio)? Het zal hier bij deze communitie erg op prijs gesteld worden.
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 21-01-2012, 13:00
Senior Member

Reputatie: MultiMusica is op goeie weg

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mauce Bekijk bericht
Wordt het opgenomen (video/audio)? Het zal hier bij deze communitie erg op prijs gesteld worden.
Weinig aan toe te voegen!!!!
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 21-01-2012, 13:03
Vintage Member

Reputatie: Bosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatie

Ik kan 't ook niet halen
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 26-01-2012, 16:57
Active Member

Reputatie: laurens wordt hier goed onthaald

Zag op de facebook van Poppunt deze samenvatting voorbijkomen: Producer talk: In gesprek met David Bottrill, Wallace Vanborn en Floris De Decker | S.O.S. Pieter ..

Ik ben er zelf gisteren ook gaan luisteren, ik vond het wel tof maar heb er precies niet veel nieuws van opgestoken, eerder bevestiging van hoe ik zelf over opnemen denk. Maar toch wel cool dat de mens de tijd wil maken om aan zoiets deel te nemen!
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 26-01-2012, 20:27
Junior Member

Reputatie: S.O.S. Pieter is op goeie weg

Klopt natuurlijk wel, er is niets 'nieuws' verteld gisteravond.
Maar het is altijd leuk om die bevestiging te horen uit de mond van iemand met zo'n Track record!
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten