homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Homerecording.be On Tour 2012 - meeting subforum

Mededelingen

Homerecording.be On Tour 2012 - meeting subforum "Homerecording.be On Tour" is de naam voor de allereerste echte homerecording.be meeting. Je kan er gelijkgestemden ontmoeten, materiaal uitwisselen, awards winnen of workshops bijwonen. In deze rubriek blikken we vooruit.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 30-12-2011, 17:18
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst
Standaard Gewijzigde datum voor HOT 2012: 18 maart 2012

Update alvast jullie agenda's! Om verschillende redenen (de musikmesse is daar één van) hebben we de datum van HOT 2012 moeten verplaatsen naar 18 MAART 2012. Een weekje vroeger dus.

Maar geen nood, dat schept mogelijkheden, waarover meer binnenkort!
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  hot2012.jpg
Bekeken: 1508
Grootte:  80.2 KB
ID: 10019  

Laatst gewijzigd door Alexxx; 30-12-2011 om 17:21
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 30-12-2011, 21:44
Vintage Member

Reputatie: satriani heeft een prima uitstralingsatriani heeft een prima uitstralingsatriani heeft een prima uitstralingsatriani heeft een prima uitstralingsatriani heeft een prima uitstraling
Standaard Re: Gewijzigde datum voor HOT 2012: 18 maart 2012

Whaaaa Bummer.... Ik heb die dag net een begrafenis

Nu moet ik behoorlijk wat schuiven en smeken om een mogelijke oppas...
Ik ga enorm mijn best weer doen, want ik wil er gewoon bij zijn uiteraard!
I keep in touch
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 30-12-2011, 22:45
Vintage Member

Reputatie: plonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerd

Voor mij zal't niet lukken, vanaf de 19de ben ik in verlof, dus kan ik onmogelijk de 18de (jaja, er zijn zotten die werken op zondag!) verlof krijgen
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 30-12-2011, 23:29
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst

Andere job zoeken?
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 31-12-2011, 10:51
Senior Member

Reputatie: PeterDB heeft een uitstekende reputatiePeterDB heeft een uitstekende reputatiePeterDB heeft een uitstekende reputatiePeterDB heeft een uitstekende reputatiePeterDB heeft een uitstekende reputatiePeterDB heeft een uitstekende reputatie

ah crap, dienen datum zal moeilijk gaan, ik ga nog zien wat ik kan doen ...
Want wil er bij zijn!
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 31-12-2011, 12:07
Moderator

Reputatie: Mauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatie

Ik zal wel MOETEN! Ene mod heeft mij "gedreigd" als ik niet kwam, dat hij me kwam halen...
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 31-12-2011, 12:13
Vintage Member

Reputatie: JimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatie

Ik pas me wel aan. Het voordeel van op jezelf te werken
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 31-12-2011, 12:26
Vintage Member

Reputatie: DeadPoet heeft een uitstekende reputatieDeadPoet heeft een uitstekende reputatieDeadPoet heeft een uitstekende reputatieDeadPoet heeft een uitstekende reputatieDeadPoet heeft een uitstekende reputatieDeadPoet heeft een uitstekende reputatieDeadPoet heeft een uitstekende reputatieDeadPoet heeft een uitstekende reputatie

Nieuwe datum komt mij persoonlijk goed uit, vorige kon ik zeker niet, deze datum kan ik normaal wel komen...

Genoteerd!

Herwig
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 31-12-2011, 13:06
Junior Member

Reputatie: F Hall is op goeie weg
Lightbulb Re: Gewijzigde datum voor HOT 2012: 18 maart 2012

Is genoteerd:
I'll be there

Frits H
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 31-12-2011, 13:11
Moderator

Heren, Dames,

Jullie weten het vroeg op tijd. Dus die datum kan je altijd fixen. Desnoods ga je het weekend erna naar een B&B me je partner om het goed te maken.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten