homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Compilatie-cd

Mededelingen

Compilatie-cd Een dedicated subforum voor het Homerecording.be compilatie-cd project.

Discussie gesloten

LinkBack Discussietools Weergave
  #21 (permalink)  
Oud 27-02-2007, 07:06
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst
Standaard Re: Promotie: jullie wildste ideeŽn

Misschien een semi-publieke webpagina (met paswoord, maar toegankelijk voor de pers en dergelijken) met daarop de voortgang van het project (inclusief alle totnogtoe geposte versies) of nog beter, misschien gewoon een guest-toegang tot de huidige compilatie site (met de mogelijkheid tot beluisteren en lezen, maar zonder mogelijkheid om zowel tekst als audio toe te voegen. Zodoende kan de pers al een voorproefje krijgen ťn een goed idee van waar het om draait.
  #22 (permalink)  
Oud 27-02-2007, 10:47
Active Member

Reputatie: art-of-empathy is op goeie weg

Hey Pixie en company,

dit laatste voorstel vind ik persoonlijk minder goed. Nu zal ik ook maar wat argumenten bovenhalen, zeker? 8-)

- Vooreerst is er een regel die zegt: de pers is per definitie LUI. De pers heeft graag hapklare brokken die meteen te verwerken zijn in artikels, etc. Speurwerk op zulke site zal er dus (volgens mij) niet veel geleverd worden.

- Hierop verder bouwend denk ik dat het voor de pers te veel gevraagd is om een evolutie op te volgen. Zij hebben liever een afgewerkt product dan een voorproefje.

- Voorts vind ik persoonlijk ook beter als we meteen een mooi afgewerkt product presenteren. Met wat tralalala, poespas, show, etc. BAM! HOMERECORDING BRENGT VETTE COMPILATIE-CD UIT Zoiets maakt meer indruk dan af en toe een voorproefje te geven. Op die manier heb je volgens mij meer kans om de (grote) jongens van de pers te bereiken. Hoe professioneler het overkomt, hoe meer aandacht en respect je kan afdwingen.

Tout compte fait:

- Ik ben voorstander van een AFGEWERKT PRODUCT en daar kan ne chique website (of onze myspace wat tunen) zeker deel van uit maken. Zo lang we het de pers maar gemakkelijk maken. Dus ook: afgewerkte pers-teksten, beeldmateriaal, etc.

- En hiernaast zou ik dus ook nog een pers-conferentie (een lanceer/persenteer-moment) inrichten. HET moment dat we ons afgewerkt product op de wereld loslaten.

Genoeg geluld. Wat denken jullie?

Jef, Art Of Empathy
  #23 (permalink)  
Oud 07-03-2007, 09:28
OrT OrT is offline
Member

Reputatie: OrT is op goeie weg

Ik ben bestuurslid van daMusic.be (+- 100.000 unieke / dag) en ben zeer geinteresseerd in het initiatief.

Linken met onze populaire wedstrijden om enkele exemplaren weg te geven is ook een mogelijkheid.

We hebben dan natuurlijk wel een afgewerkt product (bedrukte cds, perstekst, beeldmateriaal, ...) nodig.

Als de coŲrdinatoren mij een mailtje willen sturen voor verdere tekst en uitleg? bram dot vanoost at damusic dot be.
  #24 (permalink)  
Oud 07-03-2007, 10:19
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Als de coŲrdinatoren mij een mailtje willen sturen voor verdere tekst en uitleg?
Zeer interessant. Ik bezorg u alle informatie!

#25 (permalink)  
Oud 10-03-2007, 20:57
Vintage Member

Reputatie: Question is op goeie weg

Keep on dreaming,

Homerecording on the Beach? (festival) Boot huren voor cd voorstelling en de media meenemen (kan ook regionale zender zijn), tochtje maken met optredens op de schelde. Kan ook in het Hilton maar das geen fun

Q
  #26 (permalink)  
Oud 12-06-2007, 23:54
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie

Aanvullingen zijn nog altijd welkom, hoewel we voorlopig onze energie toespitsen op de meest realistische voorstellen. Wie tijd heeft om ťťn van de voorstellen uit te werken mag altijd een seintje geven ;-)
  #27 (permalink)  
Oud 15-06-2007, 09:57
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst

Het zou misschien goed zijn om een paar affichetjes (hoeft niet professioneel te zijn, een A4tje met een kleurenprinter uitgedrukt) te maken met dezelfde layout als de CD, met daarop de tekst 'hier te koop' (of een iets meer uitgebreide tekst uiteraard).
Met zulk een affiche en een stapel cd's ben ik gerust bereid een kroegen/jeugdhuizen-tocht te ondernemen om daar onze cd te promoten en laten te verkopen.
Ik ken wel enkele muziekcafťs in zuid-Limburg die daarvoor open zouden staan.
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten