homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Homerecording.be On Tour 2012 - meeting subforum

Mededelingen

Homerecording.be On Tour 2012 - meeting subforum "Homerecording.be On Tour" is de naam voor de allereerste echte homerecording.be meeting. Je kan er gelijkgestemden ontmoeten, materiaal uitwisselen, awards winnen of workshops bijwonen. In deze rubriek blikken we vooruit.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 23-11-2011, 00:08
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Homerecording.be on tour 2012 gaat door op 18 maart in Muziekcentrum het Depot in Leu

Er werd een nieuw item gepost in de homerecording.be content sectie:

Citaat:
Homerecording.be organiseert de derde editie van Homerecording.be On Tour (ook wel HOT genoemd), in samenwerking met Muziekcentrum Het Depot in Leuven! Zorg dat je erbij bent voor een dag vol workshops en productdemonstraties, materiaalmarktplaats en de uitreiking van de jaarlijkse homerecording.be awards. Hou 18 maart dus alvast vrij in je agenda, en stay tuned voor details over het programma die je de komende weken en maanden mag verwachten!
Om het originele en complete item te lezen ga je naar Homerecording.be on tour 2012 gaat door op 18 maart in Muziekcentrum het Depot in Leuven

Commentaar kan je hieronder geven.
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 23-11-2011, 07:49
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst
Standaard Re: Homerecording.be on tour 2012 gaat door op 25 maart in Muziekcentrum het Depot in

Die staat al dik in de agenda gereserveerd!
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 23-11-2011, 08:00
Senior Member

Reputatie: PeterDB heeft een uitstekende reputatiePeterDB heeft een uitstekende reputatiePeterDB heeft een uitstekende reputatiePeterDB heeft een uitstekende reputatiePeterDB heeft een uitstekende reputatiePeterDB heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: Homerecording.be on tour 2012 gaat door op 25 maart in Muziekcentrum het Depot in

Jaja mijn eerste meeting
Staat in de agenda!!
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 23-11-2011, 12:36
Vintage Member

Reputatie: JimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatie

Genoteerd en bevestigd! Ik beslis bij deze dat Simon carpoolt en Martijn ook verplicht aanwezig is
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 23-11-2011, 20:17
Vintage Member

Reputatie: satriani heeft een prima uitstralingsatriani heeft een prima uitstralingsatriani heeft een prima uitstralingsatriani heeft een prima uitstralingsatriani heeft een prima uitstraling

Ik ga daar zeker weer bij zijn... Ik beslis bij dezen dan dat JimMstr een koude gele jongen regelt voor me, en mocht Eric er zijn, regel ik er 2 voor hem!
Enneh @Bosjanet en Patatje: Geen blauwe kots dit jaar hoor!
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 23-11-2011, 22:29
Vintage Member

Reputatie: PCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerd

Great!

Deze keer moet ik niet werken
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 24-11-2011, 14:02
Vintage Member

Reputatie: Carels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatie

Bij deze ook bij mij geblokt en vrijgehouden. Goed dat het een zondag is!

Cheers
π
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 24-11-2011, 16:34
Vintage Member

Reputatie: JimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satriani Bekijk bericht
Ik beslis bij dezen dan dat JimMstr een koude gele jongen regelt voor me
Maak er twee van en ik drink mee!

(misschien beetje oppassen met die metaforen, want sinds de katholieken hier in Belgie zo hun gang gingen....)
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 01-12-2011, 17:06
Moderator

Reputatie: kamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimMstr Bekijk bericht
Genoteerd en bevestigd! Ik beslis bij deze dat Simon carpoolt en Martijn ook verplicht aanwezig is
deal!
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 01-12-2011, 18:37
Vintage Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamer21 Bekijk bericht
deal!
ťcht ne fijne mens, gij!
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten