homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Roddels & naast-de-kwestie

Mededelingen

Roddels & naast-de-kwestie Alle geleuter dat niet direct in een andere kategorie past, kan hier terecht. Behalve de elementaire forumregels heerst hier de absolute vrijheid.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 19-11-2011, 16:49
Senior Member

Reputatie: PeterDB heeft een uitstekende reputatiePeterDB heeft een uitstekende reputatiePeterDB heeft een uitstekende reputatiePeterDB heeft een uitstekende reputatiePeterDB heeft een uitstekende reputatiePeterDB heeft een uitstekende reputatie
Standaard Blijkbaar is het dezen avond Explosions In The Sky in "de kreun"@kortrijk

had ik dat vroeger geweten
Fuck...

Laatst gewijzigd door PeterDB; 19-11-2011 om 16:56
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 19-11-2011, 17:33
Vintage Member

Reputatie: Izzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: Blijkbaar was het dezen avond Explosions In The Sky in "de kreun"@kortrijk

Ja, het is zoveel deze avond.

Ik heb ze een paar jaar geleden gezien, en vond het best goed, maar een echte meerwaarde live gaven ze me niet echt.

Ik vond ze ook vrij afstandelijk en net-niet-arrogant, maar dat hebben wel meer van die postrockbands...

Hou vooral Dunk!fest in Zottegem dan nu al in de gaten, de eerste naam die is vrijgegeven voor de 2012 editie is: PELICAN ^^

dunk!festival | festival for alternative music from all over the world

IZ.
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 19-11-2011, 21:19
Vintage Member

Reputatie: plonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerd
Standaard Re: Blijkbaar was het dezen avond Explosions In The Sky in "de kreun"@kortrijk

Je kan de liveset die ze speelden in de AB een paar maand terug herbekijken op de AB-site, misschien dat dat de pijn wat verzacht

Heb ze in 2007 gezien, net zoals zovelen was het voor mij zowat de eerste ervaring met post-rock. Ondertussen reikt m'n postrock-kennis al wat verder en ben ik de groep een beetje ontgroeid, maar hun oudere werk blijft toch wel geniaal.

EN ik moet Izzy bijtreden: Dunk!festival zeker ns bezoeken, ben al jaren trouwe bezoeker, en 2 jaar terug speelde ik er zelf met m'n band (misschien in 2012 terug..), zeer leuk festivalletje, goedkoop, gezellig, lekker eten en écht contact met de bands
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 19-11-2011, 21:40
Senior Member

Reputatie: Donny Danger is op goeie weg

Check ook Russian Circles eens! Onlangs in Brugge gezien en was echt vet! Zeker geen arrogante types

Bedankt voor Dunkfestival ! Pelican zou ik doodgraag eens zien!
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 19-11-2011, 21:41
Vintage Member

Reputatie: plonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donny Danger Bekijk bericht
Check ook Russian Circles eens! Onlangs in Brugge gezien en was echt vet! Zeker geen arrogante types

Bedankt voor Dunkfestival ! Pelican zou ik doodgraag eens zien!
Russian Circles heb'k ooit 'ns gezien in de Charlatan in Gent. Hoe zij een looppedaal gebruiken, daar zouden veel mensen een puntje aan kunnen zuigen
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 20-11-2011, 17:56
Vintage Member

Reputatie: Izzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plonserd Bekijk bericht
Russian Circles heb'k ooit 'ns gezien in de Charlatan in Gent. Hoe zij een looppedaal gebruiken, daar zouden veel mensen een puntje aan kunnen zuigen
In dat geval moet je dringend Aidan Baker / Nadja eens checken, als je dat al niet gedaan hebt

[media]http://vimeo.com/21133177[/media]

IZ.
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 20-11-2011, 18:44
Senior Member

Reputatie: PeterDB heeft een uitstekende reputatiePeterDB heeft een uitstekende reputatiePeterDB heeft een uitstekende reputatiePeterDB heeft een uitstekende reputatiePeterDB heeft een uitstekende reputatiePeterDB heeft een uitstekende reputatie

dunk staat bij deze in mijn planning voor 2012, kende het niet en is dan nog niet ver voor mij.... nice
luister regelmatig wel naar postrock maar voor mij was dit de eerste band die ik 10 jaar geleden leerde kennen in dit genre en is blijven plakken zeker de eerste 2 cd's...nostalgie

ondertussen filmke aan het checken is echt wel goe...
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 20-11-2011, 18:52
Vintage Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterDB Bekijk bericht
dunk staat bij deze in mijn planning voor 2012, kende het niet en is dan nog niet ver voor mij.... nice
luister regelmatig wel naar postrock maar voor mij was dit de eerste band die ik 10 jaar geleden leerde kennen in dit genre en is blijven plakken zeker de eerste 2 cd's...nostalgie

ondertussen filmke aan het checken is echt wel goe...
Dat was Antwerp live looping festival, en enorm leuke avond georganiseerd door Sjaak Overgaauw, een Antwerpse Nederlander, die zelf in Premonition Factory speelt, een éénmansproject waar men enkel looper en synths gebruikt.

Dat live looping festival heeft ook als enige vereiste dat je live speelt met een looper ergens in je instrumentarium (vandaar de naam uiteraard).

En Aidan Baker is a jaren een beetje mijn held op het gebied van drone/shoegaze met zijn band Nadja. Maar ook solo kan de man me echt bekoren. Hij s autodidact op gitaar (speelde vroeger dwarsfluit) en gebruikt ds echt zijn HELE gitaar om muziek te maken.

Hier is hij met Nadja, samen met vrouwtje Leah. Heb ik al ontelbare malen live gezien en blijft zeer sterk.

[media]http://www.youtube.com/watch?v=S2Dn6YlBgyU[/media]

IZ.
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 21-11-2011, 18:28
Senior Member

Reputatie: Donny Danger is op goeie weg

Mooi die Nadja. Al zit ik soms te wachten op de ontploffing
Dunk Festival staat bij deze ook genoteerd !
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 21-11-2011, 19:13
Vintage Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donny Danger Bekijk bericht
Mooi die Nadja. Al zit ik soms te wachten op de ontploffing
Dunk Festival staat bij deze ook genoteerd !
Oh maar die komt er vaak hoor, heb alleen een iets rustiger nummer genomen nu

IZ.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten