homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Basisinformatie (home)recording > Beginners-forum

Mededelingen

Beginners-forum Een vriendelijke plek waar beginnende homerecorders met hun vragen terechtkunnen. Belangrijk! Lees voor je begint te posten onze "verplichte kost" en "veelgestelde vragen" door. Neem ook de tijd om te zoeken of je vraag al niet eerder beantwoord werd. Als je die moeite doet helpen we je graag verder.

Reageren

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 01-02-2007, 20:15
Member

Reputatie: kriszingt is op goeie weg
Standaard software

zat ik net lekker te wennen aan ableton live lite 4 ontdek ik met mijn BLONDE hoofdje dat ik dit programma nog wel ff moet upgraden als ik t helemaal wil kunnen gebruiken ...en de prijs is niet grapsig.
Nou weet ik wel dat software behoorlijk prijzig kan zijn, maarrr ik hoor ook wat mindere geluidjes over die upgrade (live 6)

cubase is wel een andere optie..maar dat vind ik toch wel heeeel ingewikkeld hoor. ligt volledig aan mij natuurlijk...maar ik zoek gewoon een leuk werkbare en liefst niet te dure software. om mee op te nemen, en om mijn opnames daarna te kunnen bewerken. delaytje, reverb..eq dat soort dingskes

ik zie door de bomen t bos niet meer zo...heeft iemand een gouden tip?
:-?
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 01-02-2007, 20:27
Senior Member

Reputatie: Guerno is op goeie weg
Standaard Re: software

sonar 6 producer edition, is voor mij tbeste programma. simpel ťn uitgebreid
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 01-02-2007, 20:32
Member

okay dank je, ga ik ook ff bekijken

en audacity,..hoe werkt dat? is dat volledig en makkelijk werkbaar? want dat is gratis toch?...
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 01-02-2007, 21:17
Senior Member

Reputatie: Guerno is op goeie weg

als je zoekt voor gratis software, kijk ook eens naar reaper, is beter dan audacity
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 01-02-2007, 22:10
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst

Of (jawel hoor, hier gaan we weer) koop je de Computer Music (komt zo rond de Ä13). Daar zitten maar liefst 2 gratis sequensers bij geleverd tezamen met een hoop gratis VSTi en VST-FX.
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 01-02-2007, 22:48
Member

dank je wel hoor...ik ga het allemaal bekijken.
Ik vermoed dat ik de zoveelste beginner ben met alweer dezelfde vraag.. sorry daarvoor, maar ik ben wel heel blij met al jullie hulp
groetjes
kriszingt 8-)
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 01-02-2007, 22:59
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst

Om even te verduidelijken: dat 'jawel hoor, hier gaan we weer' was niet op jou bedoeld hoor.

Ik sta hier een beetje bekend voor het feit dat ik nogal graag verwijs naar Computer Music. Men verdenkt mij ondertussen reeds ervan betaald te worden door Computer Music.
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 01-02-2007, 23:20
Moderator

Reputatie: boppertje heeft een prima uitstralingboppertje heeft een prima uitstralingboppertje heeft een prima uitstraling

Citaat:
Men verdenkt mij ondertussen reeds ervan betaald te worden door Computer Music.
Kunnen we dit opnemen als een formele ontkenning? :-)
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 02-02-2007, 01:13
Member

oeps nee dat vatte ik ook niet zo op hoor pixie haha, mijn opmerking was op zijn beurt ook niet bedoelt als reactie op jou
ik bedacht zelf gewoon dat t waarschijnlijk niks nieuws was haha
maar voor mij dus wel ..grijns :-D
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 02-02-2007, 09:54
Vintage Member

Reputatie: Mother Misty wordt hier goed onthaald

De goedkoopste oplossing zal toch wel live upgraden zijn denk ik.
Die upgrade kost inderdaad wel een 270euro, maar je hebt live4 lite waarschijnlijk zogoed
als gratis gekregen, helemaal niet zo duur als je het mij vraagt, voor een andere
sequencer betaal je een veelvoud.

Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten