homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Introduce yourself

Mededelingen

Introduce yourself Wie ben je, wat doe je? Wat voor muziek kreŽer je? Nieuwe muziek beschikbaar op je website? Wat voor materiaal gebruik je? Wees even niet te bescheiden en vertel het ons in dit forum!

Reageren

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 20-07-2011, 23:35
Junior Member

Reputatie: EDMARTICK is op goeie weg
Standaard Home recording problemen

Hallo Geachte muziek recorders,

Ik probeer een goede home recording studio op te bouwen op basis van een simpele opbouw.Ik stuit hierbij op veel problemen, omdat je als muziekant en artist je verwachtingen steeds verlegt.

Edwin
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 21-07-2011, 07:28
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst
Standaard Re: Home recording problemen

Welkom Edwin.

Je gaat ongetwijfeld veel vragen hebben dan.
Ga gerust je gang in de daarvoor bestemde subfora.
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 21-07-2011, 22:40
Active Member

Reputatie: zagrad wordt hier goed onthaald

Hoi Edwin,

Welkom!
Keuzes maken waar je nu tevreden mee bent is inderdaad geen garantie dat je daar over een jaar nog steeds tevreden mee bent. Maar er zijn wel degelijk keuzes te maken waarbij je rekening houdt met dat je over een jaar meer of iets anders wilt.
Ik ben dus benieuwd naar de details en je zal zeker verder geholpen worden op dit forum

Gr,
Paul
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 21-07-2011, 22:44
Vintage Member

Reputatie: JimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EDMARTICK Bekijk bericht
omdat je als muziekant en artist je verwachtingen steeds verlegt.
Zwijg me ervan! Je zal het gauw genoeg nog sterker gaan ervaring wanneer je richting G.A.S. gaat

Een goede mic werkt plots minder goed als hij niet uit een matched pair komt.. Omdat 64bit bestaat realiseer je je dat je te weinig werkgeheugen hebt.. je DAW brengt om de haverklap een nieuwe versie uit... It will never end.

Sofie haalde opgelucht adem toen ze wist dat ik m'n controller ťindelijk had. Waar ze niet aan had gedacht was dat er uitbreidingsmogelijkheden zijn... dewelke ik natuurlijk nťt iets te vroeg in't oog kreeg naar haar zin

Anyway, welkom.
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 24-07-2011, 23:02
Junior Member

Reputatie: EDMARTICK is op goeie weg
Lightbulb Re: Home recording problemen

De Zaag generator

Hallo Jongens, bedankt voor jullie reacties.Binnenkort Knal ik met mijn Home recording problemen op jullie scherm.Hopelijk met met zeer Moeilijke vragen over Home recording.Alvast een probleem. Wordt je ook afentoe duizelig van al die kabels waar je overheen struikeld, terwijl je eigenlijk een simpele opname van je zelf op gitaar wil maken, en met je hoofd dwars door je microfoon gaat.En dat die klote sound-drivers plotseling tegelijk aangaan, waardoor de opname meer op een electrische zaag generator lijkt? Kunnen wij als amateur muziekanten eens even rustig slapen?Ik wil gewoon een leuke opname maken, kan dat?:

Edwin
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten