homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Basisinformatie (home)recording > Beginners-forum

Mededelingen

Beginners-forum Een vriendelijke plek waar beginnende homerecorders met hun vragen terechtkunnen. Belangrijk! Lees voor je begint te posten onze "verplichte kost" en "veelgestelde vragen" door. Neem ook de tijd om te zoeken of je vraag al niet eerder beantwoord werd. Als je die moeite doet helpen we je graag verder.

Reageren

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 15-01-2007, 21:29
Junior Member

Reputatie: QUARLES is op goeie weg
Standaard KLEINE SCHEETJES OM DE PAAR NOTEN graag advies

Hoi, ik ben nieuw met een dringende vraag.
Gebruik emu 0404/usb met de bijgeleverde cubase LE. Ik wil mijn laptop (gloednieuw) voornamelijk gebruiken als zeg maar synth die ik aanstuur met een Roland A30 midi controller. Alles werkt, maar ik kom niet van die kleine kraakgeluidjes af als ik speel. Heb al van alles geprobeerd, maar het veandert niet. Heeft iemand een gouden tip?

Bedankt
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 15-01-2007, 22:17
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst
Standaard Re: KLEINE SCHEETJES OM DE PAAR NOTEN graag advies

Welkom Quarles,
[Off Topic] dit had je misschien beter in het beginnersforum gepost aangezien dit hier dient om jezelf voor te stellen [/Off Topic]

Om terug te komen op je vraag. Heb je al eens geprobeerd je buffersize te vergroten (of alleszins toch die van je EMU ;-) ) ?
Of hoort dat al bij 'vanalles' ?
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 15-01-2007, 22:31
Webmaster