homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Homerecording.be On Tour 2012 - meeting subforum > H.O.T. 2011: archief

Mededelingen

H.O.T. 2011: archief De tweede "Homerecording.be On Tour", werd gehouden in Gent in 2011. Dit is het discussie-archief.

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
  #41 (permalink)  
Oud 10-05-2011, 18:31
NKN NKN is offline
Member

Reputatie: NKN is op goeie weg
Standaard Re: H.O.T. 2011: Marktplaats.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bosjanet Bekijk bericht
-controller: Korg NanoKONTROL (Ç30?), nog 1,5 jaar garantie
Bedankt hiervoor! Ben er aardig tevreden mee Heb je dit garantiebewijs nog?
  #42 (permalink)  
Oud 11-05-2011, 12:58
Vintage Member

Reputatie: Bosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NKN Bekijk bericht
Bedankt hiervoor! Ben er aardig tevreden mee Heb je dit garantiebewijs nog?
Moet hier inderdaad nog ergens liggen, samen met de originele doos, handleiding (dacht ik) en een Ableton Live-kortingsbon. Zal vanavond eens zoeken en een PM sturen
  #43 (permalink)  
Oud 11-05-2011, 13:43
Vintage Member

Reputatie: JimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: Homerecording.be on tour 2011 zit erop...

Citaat:
2dehandsmarkt mocht voor mij ook een pak groter zijn
Der heeft een kereltje min. een anderhalfuur lang met z'n vriendin aan je standje staan wachten om de korgcontroller te kopen. Uiteindelijk kwam ik 'm tegen toen ie naar huis ging en bleek het ding verkocht te zijn plots.

Su-per-zielig.

Ik heb je niet gevonden trouwens op de HOT, maar dan toch weer wel? Wat heeft da vrouwke in die Duvel gedaan dan..
  #44 (permalink)  
Oud 11-05-2011, 16:04
Vintage Member

Reputatie: Bosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatie

Ja, ik kan onmogelijk een hele dag aan die stand staan ... M'n contactgegevens stonden er bij. Hadden de afspraak dat ik 'm tot 't einde van de MIDI workshop ging bijhouden voor hem. Ik kreeg niets van bericht, en na de workshop stond er niemand. Na een half uur werd ik dan gebeld door een andere ge´nteresseerde, dus heb ik 'm maar verkocht.

M'n gsm-nr. stond er bij op het papier naast de controller. 'k Probeer de schuld niet op de ge´nteresseerde koper te steken, maar ik had m'n gsm-nr. wel met een reden achtergelaten, dat hadden de andere ge´nteresseerde kopers alleszins begrepen.
  #45 (permalink)  
Oud 12-05-2011, 12:15
Vintage Member

Reputatie: JimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Ja, ik kan onmogelijk een hele dag aan die stand staan ... M'n contactgegevens stonden er bij. Hadden de afspraak dat ik 'm tot 't einde van de MIDI workshop ging bijhouden voor hem. Ik kreeg niets van bericht, en na de workshop stond er niemand. Na een half uur werd ik dan gebeld door een andere ge´nteresseerde, dus heb ik 'm maar verkocht.

M'n gsm-nr. stond er bij op het papier naast de controller. 'k Probeer de schuld niet op de ge´nteresseerde koper te steken, maar ik had m'n gsm-nr. wel met een reden achtergelaten, dat hadden de andere ge´nteresseerde kopers alleszins begrepen.
Maar ik zeg niet dat dat uw of zijn fout is.. Maar hij stond effectief de hele mididworkshop lang aan de deur te wachten

Kvondet gewoon zo zielig voor 'm

Maar ach. Hebbem overtuigd om een BCF ofzo aan te schaffen
  #46 (permalink)  
Oud 14-05-2011, 01:33
Senior Member

Reputatie: bart noorderling wordt hier goed onthaaldbart noorderling wordt hier goed onthaald

Bij mij werkte het achterlaten van mijn GSM nr. perfect. Mijn vs 880 verkocht! Einde van een tijdperk...Leve de martkplaats!
Bart.
  #47 (permalink)  
Oud 01-06-2011, 08:02
Junior Member

Reputatie: GuyS is op goeie weg

Ik wil gewoon mijn Korg MicroX te koop aanbieden voor rond de 300 EURO.
Met een aantal linkjes naar youtube video's voor de audiodemo's.
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten