homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Homerecording.be On Tour 2012 - meeting subforum > H.O.T. 2011: archief

Mededelingen

H.O.T. 2011: archief De tweede "Homerecording.be On Tour", werd gehouden in Gent in 2011. Dit is het discussie-archief.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 10-03-2011, 01:47
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Say hello to my kids en For Greater Good op H.O.T. 2011!

Er werd een nieuw item gepost in de homerecording.be content sectie:

Citaat:
Net zoals vorige editie plaatsen we ook dit jaar weer twee projecten van bekende homerecorders in de kijker tijdens de Homerecording.be On Tour meeting op 8 mei 2011. Dit jaar is het de beurt aan de indierock van Say hello to my kids en het industrial ambient project van For Greater Good.
Om het originele en complete item te lezen ga je naar Say hello to my kids en For Greater Good op H.O.T. 2011!

Commentaar kan je hieronder geven.
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 10-03-2011, 13:44
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst
Standaard Re: Say hello to my kids en For Greater Good op H.O.T. 2011!

Rock 'n Roll!!!!
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 10-03-2011, 13:54
Vintage Member

Reputatie: Izzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alexxx Bekijk bericht
Rock 'n Roll!!!!
Neenee, Rock 'n' Drone!

IZ.
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 10-03-2011, 13:58
Vintage Member

Reputatie: Mister CJ wordt hier goed onthaald

Wat mij betreft hebben jullie goede keuzes gemaakt.
Krijg er nog meer zin in.
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 10-03-2011, 22:45
Moderator

Reputatie: Rikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerd

ik ook
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 11-03-2011, 10:00
Vintage Member

Reputatie: Carels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatie

Kak,

Ik ga er niet bij kunnen zijn en laat dit net twee dingen zijn die ik graag wil
zien ... Achja, volgend jaar gewoon dezelfde bands vragen!!
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 11-03-2011, 11:33
Vintage Member

Reputatie: Izzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatie

Check!

IZ.
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 11-03-2011, 19:15
Vintage Member

Reputatie: plonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerd

Ik heb er zin in

Normaal HAAT ik spelen als het licht is buiten, maar voor 1 keer wil ik wel een uitzondering maken
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 11-03-2011, 20:42
Vintage Member

Reputatie: Pierke heeft een prima uitstralingPierke heeft een prima uitstralingPierke heeft een prima uitstraling

Fijn, fijn. Ik beloof NIET het zonnetje in huis te zijn tijdens het optreden van SHTMKids. Ik zal het duister maken in mijn hart.
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 12-03-2011, 10:24
Vintage Member

Reputatie: plonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerd

zo bedoelde ik het net niet
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten