homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Compilatie-cd

Mededelingen

Compilatie-cd Een dedicated subforum voor het Homerecording.be compilatie-cd project.

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 23-12-2006, 18:10
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst
Standaard Downloaden van inzendingen

Ik zou graag de reeds gedane inzendingen willen beluisteren op mijn DAW.
Het probleem is dat mijn DAW geen toegang heeft tot het internet en ik niet zo dadelijk een downloadlink gevonden heb voor de inzendingen.
Heb ik hier iets over het hoofd gezien en indien niet, is dit te realiseren?
Alvast bedankt.
  #2 (permalink)  
Oud 24-12-2006, 00:18
Active Member

Reputatie: giel12 is op goeie weg
Standaard Re: Downloaden van inzendingen

Realiseerbaar: ja, maar ik ben er niet direct een voorstander van. Ik weet dat de inzendingen waarschijnlijk niet misbruikt zullen worden, maar het gevaar schuilt zich dus in het woord 'waarschijnlijk'. Ik vind wel dat kernleden hiertoe de mogelijkheid mogen hebben, maar dan wel op voorwaarde dat ze dat niet gaan misbruiken, vandaag ook in beperkte mate.

Mvg
  #3 (permalink)  
Oud 24-12-2006, 07:14
Senior Member

Reputatie: faderbug is op goeie weg

giel, wie gaat hier in godsnaam misbruik van maken? trouwens, je kan die nummers nu toch ook gewoon opnemen terwijl ze je afspeelt, dat heb ik in ieder geval gedaan om een paar dingen op mijn daw te kunnen beluisteren.

[ Bewerkt door faderbug on 24/12/2006 7:11 ]
  #4 (permalink)  
Oud 24-12-2006, 10:39
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst

@Giel:
De project-website is alleen maar toegankelijk voor leden, dus misbruik kan je nagenoeg uitsluiten.

Citaat:
faderbug wrote:
giel, wie gaat hier in godsnaam misbruik van maken? trouwens, je kan die nummers nu toch ook gewoon opnemen terwijl ze je afspeelt, dat heb ik in ieder geval gedaan om een paar dingen op mijn daw te kunnen beluisteren.

[ Bewerkt door faderbug on 24/12/2006 7:11 ]
Zou ik wel kunnen doen, maar ik ga op internet met mijn laptop die een simpele AC97 heeft ingebouwd. Iets ruisvrij opnemen met dat ding, zelfs intern, is onmogelijk.
  #5 (permalink)  
Oud 24-12-2006, 11:22
Senior Member

Reputatie: faderbug is op goeie weg

shit zeggen ze dan! ik surf ook op een laptop maar ik heb er een mooie echo indigo in zitten (dateert nog van toen ik die 'puter als daw gebruikte)

:-)
  #6 (permalink)  
Oud 24-12-2006, 12:34
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie

Ik heb aan de inzendingspagina een downloadlink toegevoegd. Default zijn alle inzendingen downloadbaar, maar individuele inzenders kunnen die mogeelijkheid uitschakelen. Dit heeft echter weinig zin: al wat je kan beluisteren kan je even goed opnemen. We weten perfect wie in de werkgroep zit, dus ik denk dat er weinig reden is om schrik te hebben voor misbruik. Trouwens, als je daar aan twijfelt, kan je altijd eerst je auteursrechten registreren via sabam of creative commons (zoals onlangs omschreven door art-of-empathy), ik zal die procedure nog eens ergens highlighten.
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten