homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Compilatie-cd

Mededelingen

Compilatie-cd Een dedicated subforum voor het Homerecording.be compilatie-cd project.

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 22-12-2006, 14:39
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Stand van zaken - 22 december

De inzendingen voor de compilatie komen intussen een kleine twee weken binnen, en de werkgroep is actief. Een tussentijdse balans zodat ook wie niet in de werkgroep zit een idee heeft van wat er gaande is.

- De werkgroep omvat intussen 21 leden.
- We hebben al 16 inzendingen ontvangen van 11 leden (max 2 inzendingen per lid)
- Deze worden door de werkgroep druk besproken op de compilatie-website, en verschillende inzenders hebben al verbeterde versies opgeladen waarin met de kommentaren werd rekening gehouden.

Ik kan in elk geval al zeggen, ik geloof dat de werkgroep dat zal bevestigen: het loopt fijn en er zit schitterend werk tussen.

Wie iets wil inzenden heeft nog tijd tot half januari. Zoals altijd zullen er nog wel wat inzendingen toekomen op de laatste moment. Toch kan ik iedereen die iets wil inzenden aanraden al vroeger een versie in te zenden: de kommentaar die je krijgt kan bijzonder interessant zijn.

Hoe staat het met de inzendingen van diegenen die we nog niet hoorden? Gaat het lukken ;-)? Er zit een hongerige werkgroep te wachten ... Kerstvakantie-plannen?
  #2 (permalink)  
Oud 22-12-2006, 16:55
Groupie

Reputatie: _-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd
Standaard Re: Stand van zaken - 22 december

pfft, voor half januari krijg ik waarschijnlijk niets nieuws af dat de moeite waard is voor de cd.
Zit er waarschijnlijk niet veel anders op dan het liedje dat ik in soundbites heb staan als inzending te plaatsen. Niet dat ik iets tegen dat lied heb, verre van, maar ik had jullie graag nog een hoop anders laten horen!
Binnen enkele weken gaan we een tune opnemen met iemand van Starflam voor onze demo cd (wie zeg ik nog niet) dus wie weet is die nog op tijd klaar als 2e inzending. Direct grote namen op de cd :-)
Ik heb ook nog een reggae tune, maar de drums zouden opnieuw opgenomen moeten worden, hopelijk lukt dat nog voor half jan, want dat is echt een tof lied.

Eerst ff informeren over de stand van rechten vooralleer ik die sound bites tune upload natuurlijk, don't wonna make a mistake! 8-)
  #3 (permalink)  
Oud 22-12-2006, 20:58
Senior Member

Reputatie: Guerno is op goeie weg

ik wacht ongeduldig op m'n nieuwe oktava micro's en m'n akg. dan kan ik volgende week opnemen met de band.

dan komt er wat kleinkunst bij de inzendingen terecht. :-)
  #4 (permalink)  
Oud 23-12-2006, 02:54
Vintage Member

Reputatie: Contender wordt hier goed onthaald

Ik heb net een Presonus Firepod gekocht en wacht tot die binnen is met uploaden. Ik kan misschien een voorlopige mix maken met m'n huidige Audiophile... Kijk wel.

Ik wil erg graag eens de tijd nemen om de ge-uploade nummers een goed te beluisteren. Heb al hier en daar wel al wat gehoord en ik schrok wel van de super kwaliteit van die nummers. :-o Dat gaat een hele klus worden om daar tussen te komen. Maar goed we shall see...

Ik heb alleen nog geen idee over rechten ed. Dat moet ik nog eens goed bekijken... :-?
  #5 (permalink)  
Oud 23-12-2006, 14:39
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst

Sorry, heb het enorm druk gehad op het werk, dus heb ik de tijd nog niet gehad om een kijkje te nemen bij de werkgroep.
Het goede nieuws: er volgen nu 2 weken verlof dus ruim tijd om aan nieuwe tracks te werken. Ik hoop voor het einde van het jaar een nieuwe track te kunnen uploaden.
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten