homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Recording Software > Opname (DAW) software / sequencers

Mededelingen

Opname (DAW) software / sequencers Alles over opnamesoftware zoals ondermeer Cubase, Nuendo, Sonar, Logic Studio, Pro Tools, Magix Music Studio, Reaper, Audacity, Adobe Audition, Garageband, Ardour, energyXT, Renoise, Cool Edit, ....

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 13-01-2011, 21:26
Vintage Member

Reputatie: PascalVB wordt hier goed onthaaldPascalVB wordt hier goed onthaaldPascalVB wordt hier goed onthaald
Standaard Cubase 6 is er!

Meer info op www.steinberg.net

De site ligt momenteel blijkbaar plat door de vele hits
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 13-01-2011, 21:27
Vintage Member

Reputatie: Izzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: Cubase 6 is er!

Ik zat er nu niet direct op te wachten moet ik zeggen... heb mijn handen al vol met de 5...

Het gaat echt veel te snel tegenwoordig, dus ik pas bij deze.

IZ.
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 13-01-2011, 21:34
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst

Die nieuwe features voor drum editing en comping lijken me wel handig.
Ik had anderzijds wel gehoopt dat de Rupert Neve plugins in de volle versie zouden zitten.
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 13-01-2011, 21:34
Moderator

Reputatie: wil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerd

Ik heb een tijdje getwijfeld voor de 5 upgrade en dan de HR versie die we voor workshops en presentaties wat gebruikt om mee te spelen. Ik was bijna klaar om toch maar 5 te kopen en ga nu zeker direct voor 6.
Behoorlijk interessante features, zeker wat betreft drum editing en comping ...
Jan
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 13-01-2011, 21:41
Vintage Member

Reputatie: PCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerdPCDJHENK wordt alom gerespecteerd

Deze link blijkt wel te werken :

http://www.steinberg.net/en/products..._features.html.

Update van 5 naar 6 zou 165 euro kosten.

Henk
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 13-01-2011, 22:06
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst

In de online winkel van Steinberg zelf, kom ik op Ä151,50.
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 13-01-2011, 23:12
Vintage Member

Reputatie: slagboom wordt hier goed onthaaldslagboom wordt hier goed onthaald

Momenteel is Cubase 5 een van de meest instabiele DAW's IMHO. (Gelukkig niet meer zo dramatisch slecht als 4)
Hopelijk dat ze daar wat meer aandacht aan besteden dan weer een nieuwe GUI update en meer buggy nieuwe features.
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 13-01-2011, 23:31
Moderator

Reputatie: wil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slagboom Bekijk bericht
Momenteel is Cubase 5 een van de meest instabiele DAW's IMHO.
?? Tot zover nog geen enkel probleem gehad dus dat moet wel letterlijk iMho zijn.
Jan
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 13-01-2011, 23:34
Moderator

Reputatie: kamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wil72810 Bekijk bericht
?? Tot zover nog geen enkel probleem gehad dus dat moet wel letterlijk iMho zijn.
Jan
Tja, bij mij idem. Ik werk al jaren met Cubase, nooit een crash gehad eigenlijk...
Of wacht, die DeEsser heeft Cubase 5 64bit een tijdje instabiel gemaakt, maar dat was na een week al opgelost met een nieuwe update...Cubase luistert goed naar zijn gebruikers.

Maar goed, die Cubase 6 ziet er erg verleidelijk uit!
(net nu ik aan het twijfelen was over ProTools...)
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 13-01-2011, 23:50
Vintage Member

Reputatie: Fenderwim wordt hier goed onthaald

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slagboom Bekijk bericht
Momenteel is Cubase 5 een van de meest instabiele DAW's IMHO. (Gelukkig niet meer zo dramatisch slecht als 4)
Hopelijk dat ze daar wat meer aandacht aan besteden dan weer een nieuwe GUI update en meer buggy nieuwe features.
Nooit enig probleem met 4 en 5 gehad, dus je probleem zal wel een andere oorzaak hebben.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten