homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Hardware > Computer hardware

Mededelingen

Computer hardware De juiste computer hardware kiezen voor recording doeleinden is niet altijd eenvoudig. Hier kan je alle computer-hardware vragen en ervaringen kwijt.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #21 (permalink)  
Oud 16-01-2011, 08:43
Vintage Member

Reputatie: plonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerd
Standaard Re: iPad dock met audio en MIDI

Je kan de iPad idd gebruiken als touchscreenanvulling ( en dat hij dus exact weergeeft wat er op je pc/mac gebeurt), maar daar zit wel een hoop vertraging op..

Er zijn wel een paar héél goeie controllerapps gemaakt, die echt supersnel werken, en waar je dus zelfs heel precies mee kan vocalriden
Met citaat reageren
  #22 (permalink)  
Oud 17-01-2011, 16:17
Vintage Member

Reputatie: Onslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatie

en er is nu ook dit:

The 10 best music tech products of NAMM 2011 | Page 6 | MusicRadar.com
Met citaat reageren
  #23 (permalink)  
Oud 01-02-2011, 10:32
Junior Member

Reputatie: stefkeB is op goeie weg

Dat de iPad wel serieus moet genomen worden lijkt me o.a. wel duidelijk.

Zolang multi-touch op een laptop nog niet standaard is, dan zijn dit soort toepassingen nodig. En innovatief.

Kijk maar naar: http://www.touch-able.com
Gebruik de iPad als controller en de laptop voor de processing.
Lijkt me redelijk "pro", als je het mij vraagt. Zou voor mij een reden zijn om zo'n iPad te kopen.
Met citaat reageren
  #24 (permalink)  
Oud 13-02-2011, 17:04
Junior Member

Reputatie: Producer_patrick is op goeie weg

Allemaal leuk en wel, maar ik heb hem nog nergens te koop zien staan. Weet dus ook niet wat zoiets kost. Heeft iemand hier een antwoord op?
Met citaat reageren
  #25 (permalink)  
Oud 13-02-2011, 18:13
Vintage Member

Reputatie: plonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerd

Bij Keymusic kan je hem blijkbaar preorderen voor een luttele 189 euro. Ik had minstens 350 euro verwacht, knap werk van Alesis
Met citaat reageren
  #26 (permalink)  
Oud 13-02-2011, 19:57
Vintage Member

Reputatie: d-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatied-ter heeft een uitstekende reputatie

Ipad en saitara AC-7 core pro is echt wel SUPER ! Mix je tracks vanuit elke luiwammes-zetel in je studio :-)))

Gebruiksgemak? Hell Yeah !!!!!

Cheers,

Earthphunk
Met citaat reageren
  #27 (permalink)  
Oud 18-02-2011, 17:52
Senior Member

Reputatie: steeljj wordt hier goed onthaaldsteeljj wordt hier goed onthaaldsteeljj wordt hier goed onthaald

Ik zou mijn Ipad wel willen gebruken als effectprocessor, tussen gitaar en versterker, liefst nog met lineouts naar PA.
Is dat mogelijk? Wat moet ik aan software en hardware dan aanschaffen? Zou veel gesjouw schelen, vooral met vliegen....
Groet, Johan
Met citaat reageren
  #28 (permalink)  
Oud 18-02-2011, 19:25
Vintage Member

Reputatie: Onslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatie

Dit is al één van de mogelkijkheden.

AmpliTube iRig
Met citaat reageren
  #29 (permalink)  
Oud 01-03-2011, 22:37
Member

Reputatie: Machinist is op goeie weg

Ziet er gaaf uit die Ipad Dock, maar wat kan ik er precies mee? ik ben nog een beetje een leek, maar zie bijvoorbeeld MIDI in en out op zitten. dan kan ik em dus dmv midi aan mijn roland fp7f koppelen, alleen wat heeft dat voor mogelijkheden?
Met citaat reageren
  #30 (permalink)  
Oud 09-07-2011, 07:07
Vintage Member

Reputatie: PascalVB wordt hier goed onthaaldPascalVB wordt hier goed onthaaldPascalVB wordt hier goed onthaald

Ik heb zelf nog geen iPad, maar ben wel aan het twijfelen tussen een iPad en een Android tablet.
Kan je de Korg iElectribe bijvoorbeeld aansturen via MIDI via deze dock?
In dat geval heeft de iPad een streepje voor...
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten