homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Recording Software > Effect plugins en virtuele instrumenten

Mededelingen

Effect plugins en virtuele instrumenten Een subforum voor alle software geluids-effecten en software instrumenten, al dan niet als plugin of standalone programma.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 07-11-2010, 13:38
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Izotope Nectar vocal processing toolkit

Er werd een nieuw item gepost in de homerecording.be content sectie:

Citaat:
Plugin maker Izotope laat een vocal processing toolkit op ons los die luistert naar de naam "Nectar". Je kan vertrekken van voorgedefinieerde zangstijlen, of zelf aan de slag gaan met elf onderliggende processing modules.
Nectar bevat:
Om het originele en complete item te lezen ga je naar Izotope Nectar vocal processing toolkit

Commentaar kan je hieronder geven.
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 08-11-2010, 12:24
Vintage Member

Reputatie: Carels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: Izotope Nectar vocal processing toolkit

ziet er leuk uit. En izotope kennende zal het wel de moeite zijn ook.
Iemand al ervaringen ermee?
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 08-11-2010, 14:35
Active Member

Reputatie: Viktor is op goeie weg

Komt deze maand ergens uit, zeker even de demo uitproberen zodra deze verschijnt.

Het wordt wel geprobeerd steeds makkelijker te maken om tot een goed resultaat te komen.

(Misschien een beetje off-topic maar heeft iemand al de Antares Technologies midmod efx geprobeerd? Ben benieuwd naar de ervaringen van deze tool.)
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 08-11-2010, 14:55
Vintage Member

Reputatie: Izzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Viktor Bekijk bericht
Het wordt wel geprobeerd steeds makkelijker te maken om tot een goed resultaat te komen.
Yeap, en jammer genoeg hierdoor ontstaat ook de trend om te gaan 'Izotopen' zoals sommige mensen gaan 'Photoshoppen'; we nemen een standaard presetje dat goed klinkt, we gooien het erover en vwala, het is goed want het is Izotope en das kwaliteit...

Ik ken al een deel mensen dat 'mastering' aanbiedt en dan hun Ozone openen, een preset selecteren, erover gooien en het zo teruggeven... spijtig, want het programma is écht wel goed als je weet hoe het moet gebruikt worden...

Ik gebruik dat niet dus Ik heb daar supergoed personeel voor!

IZ.
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 09-11-2010, 08:19
Active Member

Reputatie: Raziel is op goeie weg

Ik ben benieuwd, ik gebruik wel ozone en alloy, ik ben nog niet zo lang bezig met opnemen en voor mij is het wel makkelijk om vanuit een preset te vertrekken en dan beginnen te tweaken tot het mijn goesting is.
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 09-11-2010, 08:59
Vintage Member

Reputatie: Izzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raziel Bekijk bericht
Ik ben benieuwd, ik gebruik wel ozone en alloy, ik ben nog niet zo lang bezig met opnemen en voor mij is het wel makkelijk om vanuit een preset te vertrekken en dan beginnen te tweaken tot het mijn goesting is.
Ja, dat snap ik wel. Ik had vroeger ook T-racks bijvoorbeeld en dat was o zo gemakkelijk, je zetten daar een preset op en ineens klonk mijn mix als iets dat zó op de radio kon, zo veel meer power en volume, en zo helder.

Tot ik dan een jaar of vier later die dingen terughoorde en hoorde dat dat eigenlijk zoog als een blaasbalg en veel te hard geprononceerd was in het hoog. Wist ik toen veel

Maar het erge is dat een hoop mensen daar een beetje misbruik van maken om voor vrienden en kennissen te gaan 'masteren' en snel een 'Izotope'ke' gaan doen en daar dan 50 euro voor vragen voor een cd, terwijl ze meer naar de bom helpen dan dat ze het beter maken...

Dus, Izotope is goed, maar wees er wat voorzichtig mee

IZ.
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 09-11-2010, 09:01
Senior Member

Reputatie: flexalize wordt hier goed onthaaldflexalize wordt hier goed onthaald

Izotope rocks! Inderdaad om even snel een preset te gebruiken als referentie is Izotope perfect. Aan de hand van deze presets door te werken naar de definitieve mastering, ook prima!
Ben benieuwd naar deze plug-in.

laterz,
Flexalize
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 02-01-2011, 04:55
Vintage Member

Reputatie: Carels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatieCarels heeft een uitstekende reputatie

ondertussen al een trouwe gebruiker van deze plug?
Ben wel benieuwd wat het beestje kan
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 14-02-2011, 12:07
Senior Member

Reputatie: homestudio is op goeie weg

Ben van mening, om het gewoon lekker zelf te doen. Die (voorgekauwde) presets zijn misschien wel leuk, maar halen toch niet het manual editten. Maar goed, ieder zijn ding.

Greetz
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 14-02-2011, 13:34
Vintage Member

Reputatie: Mister CJ wordt hier goed onthaald

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carels Bekijk bericht
ondertussen al een trouwe gebruiker van deze plug?
Jammer Pieter,wel reacties maar geen direct antwoord op je vraag.
Gezien de tussentijd kun je misschien concluderen dat er geen gebruikers zijn.
Jammer,want ook ik ben er wel nieuwschierig naar.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten