homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Roddels & naast-de-kwestie

Mededelingen

Roddels & naast-de-kwestie Alle geleuter dat niet direct in een andere kategorie past, kan hier terecht. Behalve de elementaire forumregels heerst hier de absolute vrijheid.

Reageren
 
LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 19-10-2010, 10:56
Junior Member
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Reputatie: rasmus is op goeie weg
Standaard Zeer slechte ervaring met Thomann

Tjonge wat een gezeur. Een audiofire 2 gekocht bij Thomann, b-stock, 15 euro onder de normale prijs, een teruggebrachte interface.

Eerst een verkeerde adapter erbij, die deed het niet. Toen zelf maar een gekocht en audio gebruikt op Windows XP.

Nu wilde ik afgelopen week midi proberen. Doet het niet. Daarbij komt mijn breakout cable helemaal niet overeen met de default van Echo. Het lijkt een breakout cable van Esi te zijn...

Ondanks dat ik garantie heb, zegt Thomann.de dat ze het materiaal gechecked hebben en dat ze niks voor mij kunnen doen. Man dit heeft me een paar volle dagen gekost, verkeerde adapter, verkeerde kabel en midi wat het niet doet...

Schande! Als deze situatie niet verandert is dat de laatste keer dat ik bij Thomann gekocht heb. Meer mensen met slechte ervaringen?
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 19-10-2010, 11:16
Senior Member
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 506
Reputatie: erwinastrid is op goeie weg
Standaard Re: Zeer slechte ervaring met Thomann

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rasmus Bekijk bericht
Meer mensen met slechte ervaringen?
nee, laatst een hohner hardbopper gekocht. geen probleem. alles verliep snel en voorspoedig.
groeten,
erwin
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 19-10-2010, 11:21
Vintage Member
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amersfoort, NL
Berichten: 2,206
Reputatie: mrfreeze heeft een uitstekende reputatiemrfreeze heeft een uitstekende reputatiemrfreeze heeft een uitstekende reputatiemrfreeze heeft een uitstekende reputatiemrfreeze heeft een uitstekende reputatiemrfreeze heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: Zeer slechte ervaring met Thomann

Ik ook geen slechte ervaringen. Vind ze soms alleen een beetje langzaam met spullen bij elkaar rapen, maar that's all.

Maar volgens mij moet je ff doorzeuren bij Thomann, als je niet hebt gekregen wat je hebt besteld, of als het niet goed werkt, heb je gewoon recht op reparatie of vervanging. Punt.
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 19-10-2010, 11:23
Vintage Member
 
Geregistreerd: Jan 2005
Locatie: Kessel, Belgie
Berichten: 3,563
Reputatie: Izzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: Zeer slechte ervaring met Thomann

Check. Altijd goede ervaringen gehad met Thomann. Te lang wachten op dingen, dan sturen ze zonder meerkost al een deel van de bestelling op, ook al eens de verzendingskosten niet moeten betalen als ik voor 195 euro bestelde...

Jij heb inderdaad wel pech, en normaliter moeten ze dat toch terug aannemen? Als er een verkeerde adapter en breakout cable bijzit, dat kan toch niet, zelfs bij een B-stock?

IZ.
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 19-10-2010, 11:24
Vintage Member
 
Geregistreerd: Apr 2007
Berichten: 2,436
Reputatie: frederic wordt hier goed onthaaldfrederic wordt hier goed onthaald
Standaard Re: Zeer slechte ervaring met Thomann

Tja als je geen haar op uw tanden hebt, steken ze je overal in de zak.
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 19-10-2010, 11:29
Groupie
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 1,787
Reputatie: jniet heeft een prima uitstralingjniet heeft een prima uitstralingjniet heeft een prima uitstraling
Standaard Re: Zeer slechte ervaring met Thomann

Recent nog een aantal zaken bij Thomann gekocht, en ook nog wat zaken retour gestuurd. Geen problemen, correct geholpen en netjes geld terug....

Dus nee ik kan niet zeggen dat ik slechte ervaringen heb.

Je hebt toch 30 dagen geld terug garantie.... gewoon alles retour zenden en formuliertje netjes invullen.

Johan
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 19-10-2010, 11:35
Moderator
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Peer, België
Berichten: 2,457
Reputatie: kamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: Zeer slechte ervaring met Thomann

Nope, geen slechte ervaringen.
Altijd alles prima verlopen...
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 19-10-2010, 11:44
Moderator
 
Geregistreerd: Dec 2004
Locatie: België
Berichten: 11,985
Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst
Standaard Re: Zeer slechte ervaring met Thomann

Valt je aankoop nog onder de 30-dagen bedenktijd of ben je pas later op de problemen gestoten?
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 19-10-2010, 11:49
Member
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Rotterdam, NL
Berichten: 39
Reputatie: Ruperwt is op goeie weg
Standaard Re: Zeer slechte ervaring met Thomann

Heb ook alleen maar goede ervaring met Thomann (niet met de UPS trouwens maar daar kan Thomann niets aan doen). Bestel het meeste toch online via hun.
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 19-10-2010, 12:13
Vintage Member
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Gent
Berichten: 3,621
Reputatie: plonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerd
Standaard Re: Zeer slechte ervaring met Thomann

Goede ervaringen met Thomann, en net als Ruperwt enkel héél slechte met UPS.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Aan


Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe beginnen met een zeer beperkt budget? Floriaan4 Beginners-forum 44 19-09-2010 22:08
Leuke ervaring met Thomann Izzy Roddels & naast-de-kwestie 30 10-04-2010 08:42
Problemen met bestelling Thomann.de Izzy Roddels & naast-de-kwestie 13 17-11-2008 13:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.
Alle inhoud Copyright Homerecording.be 2003-2011
This website received pageviews from july 2003.