homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Roddels & naast-de-kwestie

Mededelingen

Roddels & naast-de-kwestie Alle geleuter dat niet direct in een andere kategorie past, kan hier terecht. Behalve de elementaire forumregels heerst hier de absolute vrijheid.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 19-10-2010, 10:56
Junior Member

Reputatie: rasmus is op goeie weg
Standaard Zeer slechte ervaring met Thomann

Tjonge wat een gezeur. Een audiofire 2 gekocht bij Thomann, b-stock, 15 euro onder de normale prijs, een teruggebrachte interface.

Eerst een verkeerde adapter erbij, die deed het niet. Toen zelf maar een gekocht en audio gebruikt op Windows XP.

Nu wilde ik afgelopen week midi proberen. Doet het niet. Daarbij komt mijn breakout cable helemaal niet overeen met de default van Echo. Het lijkt een breakout cable van Esi te zijn...

Ondanks dat ik garantie heb, zegt Thomann.de dat ze het materiaal gechecked hebben en dat ze niks voor mij kunnen doen. Man dit heeft me een paar volle dagen gekost, verkeerde adapter, verkeerde kabel en midi wat het niet doet...

Schande! Als deze situatie niet verandert is dat de laatste keer dat ik bij Thomann gekocht heb. Meer mensen met slechte ervaringen?
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 19-10-2010, 11:16
Senior Member

Reputatie: erwinastrid is op goeie weg
Standaard Re: Zeer slechte ervaring met Thomann

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rasmus Bekijk bericht
Meer mensen met slechte ervaringen?
nee, laatst een hohner hardbopper gekocht. geen probleem. alles verliep snel en voorspoedig.
groeten,
erwin
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 19-10-2010, 11:21
Vintage Member

Reputatie: mrfreeze heeft een uitstekende reputatiemrfreeze heeft een uitstekende reputatiemrfreeze heeft een uitstekende reputatiemrfreeze heeft een uitstekende reputatiemrfreeze heeft een uitstekende reputatiemrfreeze heeft een uitstekende reputatie

Ik ook geen slechte ervaringen. Vind ze soms alleen een beetje langzaam met spullen bij elkaar rapen, maar that's all.

Maar volgens mij moet je ff doorzeuren bij Thomann, als je niet hebt gekregen wat je hebt besteld, of als het niet goed werkt, heb je gewoon recht op reparatie of vervanging. Punt.
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 19-10-2010, 11:23
Vintage Member

Reputatie: Izzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatie

Check. Altijd goede ervaringen gehad met Thomann. Te lang wachten op dingen, dan sturen ze zonder meerkost al een deel van de bestelling op, ook al eens de verzendingskosten niet moeten betalen als ik voor 195 euro bestelde...

Jij heb inderdaad wel pech, en normaliter moeten ze dat toch terug aannemen? Als er een verkeerde adapter en breakout cable bijzit, dat kan toch niet, zelfs bij een B-stock?

IZ.
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 19-10-2010, 11:24
Vintage Member

Reputatie: frederic wordt hier goed onthaaldfrederic wordt hier goed onthaald

Tja als je geen haar op uw tanden hebt, steken ze je overal in de zak.
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 19-10-2010, 11:29
Groupie

Reputatie: jniet heeft een prima uitstralingjniet heeft een prima uitstralingjniet heeft een prima uitstraling

Recent nog een aantal zaken bij Thomann gekocht, en ook nog wat zaken retour gestuurd. Geen problemen, correct geholpen en netjes geld terug....

Dus nee ik kan niet zeggen dat ik slechte ervaringen heb.

Je hebt toch 30 dagen geld terug garantie.... gewoon alles retour zenden en formuliertje netjes invullen.

Johan
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 19-10-2010, 11:35
Moderator

Reputatie: kamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatiekamer21 heeft een uitstekende reputatie

Nope, geen slechte ervaringen.
Altijd alles prima verlopen...
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 19-10-2010, 11:44
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst

Valt je aankoop nog onder de 30-dagen bedenktijd of ben je pas later op de problemen gestoten?
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 19-10-2010, 11:49
Member

Reputatie: Ruperwt is op goeie weg

Heb ook alleen maar goede ervaring met Thomann (niet met de UPS trouwens maar daar kan Thomann niets aan doen). Bestel het meeste toch online via hun.
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 19-10-2010, 12:13
Vintage Member

Reputatie: plonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerd

Goede ervaringen met Thomann, en net als Ruperwt enkel héél slechte met UPS.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten