homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Compilatie-cd

Mededelingen

Compilatie-cd Een dedicated subforum voor het Homerecording.be compilatie-cd project.

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
  #11 (permalink)  
Oud 12-04-2007, 16:04
Member

Reputatie: Syanna is op goeie weg
Cool Re: auteursrecht-kwesties

Hoi mensen,

Hierbij neem ik alvast de gelegenheid te baat om mee te delen dat ik mijn nummer (Chaos) bij Sabam heb aangegeven. Als er nog zaken te verduidelijken of te bevestigen zijn, wil ik dat uiteraard graag doen.

Dit belet me trouwens niet om ook eens naar Creative Commons te surfen en te bekijken hoe dat allemaal werkt. Lijkt me wel interessant, en niet alleen voor audio, maar ook voor beelden en websites!

Grtz,

Syanna
  #12 (permalink)  
Oud 12-04-2007, 17:12
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: auteursrecht-kwesties

Zoals beloofd, er komt één dezer dagen nog een formulier waarop jullie dienen op te geven hoe / waar / of je nummer geregistreerd is.
  #13 (permalink)  
Oud 14-04-2007, 00:42
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie

Effe de geweldig duidelijke tutorial van AOE over Creative Commons-bescherming van nummers hier in de kijker plaatsen:
http://www.homerecording.be/artikel/...entie-aanmaken
  #14 (permalink)  
Oud 18-04-2007, 18:44
Member

Reputatie: t03ma1 is op goeie weg

Wij - Machin - melden met vreugde dat we besloten hebben om voor de Creative Commons te gaan! Voornaamste reden: het lidgeld voor Sabam is afgrijselijk hoog voor beginners gelijk wij... We sluiten niet uit dat we in de toekomst wél met Sabam in zee gaan, maar op dit moment is dat niet renderend.

Ahja, BB: het document is op de post!

Greetz,

Bart - Machin
  #15 (permalink)  
Oud 18-04-2007, 19:04
Vintage Member

Reputatie: Izzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatie

Mijn document gaat maandag opgestuurd worden!

IZ.
  #16 (permalink)  
Oud 18-04-2007, 22:13
Junior Member

Reputatie: pascalspits is op goeie weg

Is CC ook interessant voor muziek die NIET op het internet komt ?
Wij maken muziek om rechtstreeks te verkopen aan de eindgebruiker (opgeslagen in een MP3 player, als "pakket" verkocht, voor specifieke toepassingen) ?

We willen gewoon onze werken beschermen (maar dan zonder SABAM), de rest doen we zelf (publicatie, verdeling, ...)

Thanks !
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten