homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Content Feedback

Mededelingen

Content Feedback Dit is een speciale kategorie waarin je kommentaar kan geven op op items van buiten het forum, zoals de foto's in de image directory, artikels en dergelijke. Threads worden hier automatisch gegenereerd als iemand een artikel of foto geplaatst heeft.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 19-08-2010, 19:02
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard KBC Anthem Contest

Er werd een nieuw item gepost in de homerecording.be content sectie:

Citaat:
Jouw track op JIM en Studio Brussel? Speel jezelf in de kijker met de KBC Anthem Contest!

Play & Produce op 20 november 2010 wordt opnieuw dé hoogdag voor elke dj, producer en muzikant in Vlaanderen. Met homerecording.be, maar ook met tal van nationale en internationale sprekers, vette productdemonstraties en workshops waar elke gearfreak spontaan gaat van kwijlen.
Om het originele en complete item te lezen ga je naar KBC Anthem Contest

Commentaar kan je hieronder geven.
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 31-08-2010, 19:43
Active Member

Reputatie: Poetr is op goeie weg
Standaard Re: KBC Anthem Contest

Ik heb hier het blad 'Interface' voor me er staat een artikeltje in over Roland Home Recording remix contest. 'Roland organiseert in samenwerking met HomeRecording.be en PopPunt een remixcontest, .....'

Is dat hetzelfde als deze KBC Anthem Contest? Of is dat een andere wedstrijd?
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 31-08-2010, 20:22
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst

Dat is nog iets anders.
Nog even geduld...
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 31-08-2010, 20:44
Active Member

Reputatie: Poetr is op goeie weg

Het lijkt erop dat Homerecording.be dus al wel een beetje een gevestigde naam aan het worden is? Ook in Nederland. Ik vond het in ieder geval wel mooi om eens, mijn favoriete website van het afgelopen half jaar in een blaadje te zien staan
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 31-08-2010, 20:54
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Poetr Bekijk bericht
Het lijkt erop dat Homerecording.be dus al wel een beetje een gevestigde naam aan het worden is? Ook in Nederland. Ik vond het in ieder geval wel mooi om eens, mijn favoriete website van het afgelopen half jaar in een blaadje te zien staan
Het loopt lekker . En er blijven leuke initiatieven aankomen, dus blijf de site in het oog houden.
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 07-09-2010, 17:22
Junior Member

Reputatie: anciano is op goeie weg

Waarom kunnen alleen Belgische DJ's meedoen aan de Contest.

Ik heb de aankondiging gelezen in het blad Interface en daar wordt niets gezegd over het meedoen van alleen Belgische Djīs
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 07-09-2010, 22:42
Webmaster

Heb je het over de KBC Anthem contest? Of over de Roland Home Recording remix contest? Over die laatste volgt weldra meer info, maar die staat in elk geval open voor zowel Nederlanders als Belgen. In dze thread gaat het over de KBC anthem contest, maar ik weet niet of Interface daarover iets geschreven heeft.
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 08-09-2010, 18:52
Junior Member

Reputatie: anciano is op goeie weg

Sorry verkeerd gelezen, maar het is de "Roland Home Recording remix contest"
Dus we wachten af.
Bedankt.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools