homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Hardware > Computer hardware

Mededelingen

Computer hardware De juiste computer hardware kiezen voor recording doeleinden is niet altijd eenvoudig. Hier kan je alle computer-hardware vragen en ervaringen kwijt.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #21 (permalink)  
Oud 25-07-2010, 15:39
Member

Reputatie: gangster811 wordt met gefronste wenkbrauwen onthaald
Standaard laptop keuze?

Beste mensen,

ik ben van plan een laptop te gaan halen
ik heb paar laptop's gezocht en ik heb de volgende gevonden.

ik wil hem gebruiken voor school werk dus die moet paar programma's bijvoorbeeld microsoft office wordt 2007 en msn tegelijkertijd kunnen draaien.
En ik wil dat je daar ook spelletjes op kan spelen... ( hoeft niet perse hoogste kwaliteit, ik kan ook op zijn lelijkste spelen.)
En beetje snel. jij weet wel wat ik daar mee bedoel en zo.

ik heb deze gekozen.

Asus UL50AT-XX020V-Groenestekker Asus UL50At

Hewlett packard DV6-1420-Laptop Hewlett packard DV6-1420

Toshiba SATELLITE L500-1ZP-Laptop Toshiba SATELLITE L500-1ZP

HP PAVILION DM3-2010ED WN722EA-Laptop HP PAVILION DM3-2010ED WN722EA

dus als je tijd hebt kijk effe welke ik kan halen, voor mijn doel.

mvg gangster811
Met citaat reageren
  #22 (permalink)  
Oud 25-07-2010, 19:11
Senior Member

Reputatie: huug92 wordt hier goed onthaald
Standaard Re: laptop keuze?

En geen (home)recording..?
Met citaat reageren
  #23 (permalink)  
Oud 25-07-2010, 23:32
Senior Member

Reputatie: Seth heeft een prima uitstralingSeth heeft een prima uitstralingSeth heeft een prima uitstralingSeth heeft een prima uitstralingSeth heeft een prima uitstraling

Advies nr1 : Ik vond 25 fouten in je tekst, waarschijnlijk waren er nog meer. Beetje opletten in de les Nederlands dus!

Advies nr 2 : Ga naar de winkel en vraag om hun goedkoopste pc. Tenslotte kan elke laptop Word en Msn-messenger tegelijk draaien. En spelletjes speel je toch "op zijn lelijkst".

Advies nr 3 : Leer de betekenis van sarcasme en hoe je het kan herkennen in geschreven tekst.

Advies nr 4 : Maak er een gewoonte van om de antwoorden op je posts grondig te lezen en pas tegelijkertijd advies 3 toe.

Advies nr 5 : Denk goed na vooraleer je een vraag stelt, schrijf ze op een papiertje, kijk of je geen leestekens vergeten bent, slaap er een nachtje over, bekijk ze 's morgens nog eens, en laat ze nog eens verbeteren door ouders, buren, ... Daarna mag je ze posten

Seth
Met citaat reageren
  #24 (permalink)  
Oud 25-07-2010, 23:55
Vintage Member

Reputatie: Duuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstraling

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gangster811 Bekijk bericht
ik wil hem gebruiken voor school werk dus die moet paar programma's bijvoorbeeld microsoft office wordt 2007 en msn tegelijkertijd kunnen draaien.
Als ik jou was zou ik beter opletten tijdens de lessen in plaats van tegelijkertijd op MSN te zitten kwikballen.

Citaat:
En ik wil dat je daar ook spelletjes op kan spelen... ( hoeft niet perse hoogste kwaliteit, ik kan ook op zijn lelijkste spelen.)
Op elk Windows-systeem kun je een fijn spel patience, spider of freecel spelen, dus op elke Windows-based laptop kun je spelletjes spelen. Zelfs in de hoogste resolutie!

Citaat:
En beetje snel. jij weet wel wat ik daar mee bedoel en zo.
Maandagochtend 09:00 uur ben je de eesrte in de winkel. Tenzij je een computerwinkel weet die eerder open is natuurlijk.
Met citaat reageren
  #25 (permalink)  
Oud 26-07-2010, 03:49
Limited

Reputatie: Mesadude heeft een prima uitstralingMesadude heeft een prima uitstralingMesadude heeft een prima uitstralingMesadude heeft een prima uitstralingMesadude heeft een prima uitstraling

Let me google that for you
Met citaat reageren
  #26 (permalink)  
Oud 27-07-2010, 14:33
Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duuk Bekijk bericht
Als ik jou was zou ik beter opletten tijdens de lessen in plaats van tegelijkertijd op MSN te zitten kwikballen.

Op elk Windows-systeem kun je een fijn spel patience, spider of freecel spelen, dus op elke Windows-based laptop kun je spelletjes spelen. Zelfs in de hoogste resolutie!

Maandagochtend 09:00 uur ben je de eesrte in de winkel. Tenzij je een computerwinkel weet die eerder open is natuurlijk.

hmmm met spelletjes bedoel ik call of duty en zo he.!

en msnen en zo dat moet is nodig voor school

Laatst gewijzigd door billybear; 27-07-2010 om 14:46 Reden: stijl en taal. Zie berisping. Geen commentaar meer.
Met citaat reageren
  #27 (permalink)  
Oud 27-07-2010, 20:17
Vintage Member

Reputatie: Duuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstraling

Ach, Call of Duty. Dat had je niet verteld, he. Zie het als stimulans om een duidelijk beeld te schetsen van de situatie.

Goed, terug op je laptop.
Het lijkt me zo toe dat Call of Duty het zwaarste zal zijn dat je wilt draaien. Je moet dus zorgen dat je laptop aan (in ieder geval) de minimum eisen van dat spel voldoet.

Iessa siempol
Met citaat reageren
  #28 (permalink)  
Oud 28-07-2010, 12:34
Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duuk Bekijk bericht
Ach, Call of Duty. Dat had je niet verteld, he. Zie het als stimulans om een duidelijk beeld te schetsen van de situatie.

Goed, terug op je laptop.
Het lijkt me zo toe dat Call of Duty het zwaarste zal zijn dat je wilt draaien. Je moet dus zorgen dat je laptop aan (in ieder geval) de minimum eisen van dat spel voldoet.

Iessa siempol
Eindelijk duuk,
Iemand die mij snapt:P

jah inderdaad call of duty is zwaarste die ik wil spelen want dat is best wel zwaare spel he:O

Wat vindt je van HP PAVILION DV6-1320SD VJ706EA-Gezien op TV
of zal ik voor DV7 gaan? die is wel iets duurder..

en die kan volgens mij wel call of duty en zo aan:P
Met citaat reageren
  #29 (permalink)  
Oud 28-07-2010, 12:45
Vintage Member

Reputatie: Bosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatie

Die DV6 is zeker goed genoeg, vooruit, hup naar de winkel om 'm te kopen.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten