homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Over deze website

Over deze website Vragen, opmerkingen, kritiek en nieuwe ideeën ivm de homerecording.be website? Suggestie voor een nieuwe forumrubriek? Post het hier!

Discussie gesloten

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 01-05-2004, 07:36
Bazbaar's schermafbeelding
Senior Member

Reputatie: Bazbaar is op goeie weg
Standaard Pictures van de homestudio's van de users

Haj ik ben nieuw op het forum maar ben blij dat ik iets gevonden heb waar er allemaal mensen zijn die een beetje met 't zelfde bezig zijn...

Daarom, zou er geen mogelijkheid zijn om een soort gebruikers fiche te maken met foto's van de homestudio en specificaties van het gebruikte materiaal enz? Dan kan je indien iemand iets heeft en jij daar vragen over hebt, rechtstreeks tot die persoon je richten ...

Tis maar een idee ...

greetz
  #2 (permalink)  
Oud 01-05-2004, 08:48
billybear's schermafbeelding
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: Pictures van de homestudio's van de users

Hoi Bazbaar, welkom alvast (al direct stevig aan't posten). Voorlopig kan je enkel wat info kwijt over jezelf in het "introduce yourself" forum. Het is nog niet ideaal, je kan er ook nog geen beeldjes uploaden en aanpassingen zijn daar niet zo soepel.

Ik vind je idee van een persoonlijke pagina op homerecording.be die iedereen zelf kan beheren, aanpassen, voorzien van beeld (en in de toekomst geluid) dus zeker niet slecht. Ik heb alleen niet onmiddellijk tijd om zo'n module te schrijven / aan te passen, het kan dus nog wel even duren. Ik heb overigens net de server laten upgraden en we hebben nu véél meer ruimte :-D

alle tips zijn welkom!

Grtz
billybear
  #3 (permalink)  
Oud 01-05-2004, 13:44
Senior Member

Mm spijtig genoeg heb ik heeelemaal geen verstand van het schrijven van zulke dingen maar is er geen eenvoudige query zoals in Acces (das het enige dat ik daar van weet ze :-? ) waar dan bv PC/MAC, Digitaal/Analoog, welke soundcards, welke monitors, welke mics en dergelijke ??? Dat fotos en sounds redelijk veel gevraagd is dat begrijp ik best :-D ...

#4 (permalink)  
Oud 03-05-2004, 11:34
waxx's schermafbeelding
Vintage Member

Reputatie: waxx wordt hier goed onthaaldwaxx wordt hier goed onthaaldwaxx wordt hier goed onthaald

men kan dat eventueel doen in de introduce yourself sectie
  #5 (permalink)  
Oud 03-05-2004, 11:53
Member

Reputatie: Jazzoholic is op goeie weg

Het is misschien het gemakkelijkste dat de users die dat willen, hun foto's gewoon op hun eigen webruimte zetten, en hier in het forum gewoon een link en wat uitleg over wat er op de foto's te zien is...
  #6 (permalink)  
Oud 03-05-2004, 14:30
Contender's schermafbeelding
Vintage Member

Reputatie: Contender wordt hier goed onthaald

Tja, op zich wel een goed idee, vindt ik. Het zou fijn zijn als er hier een aparte topic kwam met de mogelijkheid om je foto's te plaatsen... Dat met die links lijkt me minder overzichtelijk. En niet iedereen is zover dat ie zijn studio'tje' op het net heeft prijken. Ik in ieder geval niet.

Which reminds me: ik kwam met het idee voor het 'introduce yourself' topic, en heb toen als voorbeeld een snelle introduction gedaan, met de belofte een 'update' te geven zodra deze topic er was. Nu is ie er al een tijdje, en het valt mij op hoe weinig mensen hier eigenlijk een introductie doen. VEEEEEEL minder dan het aantal mensen die hier posten.

Als aansporing voor anderen hier, ga ik een nieuwe introdcutie doen als ik straks thuis ben (zit nu op me werk).

DUS KOM OP MENSEN. Vertel even wie je bent, wat voor muziek je maakt, wat je 'gearlist' is... Het is wel zo fijn als iedereen mekaar een beetje leert kennen, en de 'introduce yourself' topic is een ideaal beginpunt, dacht ik. Ik zou de 'pictures of user's studios' ook linken met de 'introduce yourself'. Tenminste... Lijkt me het beste.

Maar goed, laten we arme BillyBear nou niet met onze wensen overspoelen... Mr. B.Bear, take all the time you need. (Well, not too much...)

Deze site is al erg goed, en wordt steeds beter.

Keep it up!!!

Stay cool, take care... En tot in de pruimentijd.
  #7 (permalink)  
Oud 03-05-2004, 20:56
Senior Member

ja 's een goed idee. Begin allemaal uw gear ma te posten hehe :-D
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten