Raar maar waar!
Iets meer als een weekje terug bestelde ik bij thomann een Motu24 + PCI kaart en nog wat andere dingen maar het gaat om de motu.
Een week geleden heb ik dan toch besloten een fireface te kopen in de lokale muziekwinkel en ik annuleerde die motu 24 + PCI kaart bij thomann.
Eergisteren kreeg ik m'n geld terug gestuurd van hun (het geld van de motu24)
En vandaag kwam m'n bestelling aan. Wat bleek, er zat een motu 24 met PCI kaartje bij. Ik had voor € 400 andere spullen besteld (oa effecten pedalen en drumstokken) en ik had het geld wat ik eerst had gestord voor die motu al terug.
Dus bleek dat ik hier even een gratis Motu 24 + pci kaart (ter waarde van € 1444) heb gekregen.
Na 2 minuten denken (ofja, gewoon na een goede drol gedraaid te hebben) hebk thomann even gebeld.
Ze komen volgende week de motu 24 + PCI kaart halen.
Ergens hoopte ik datk hem mocht houden of een waarde bon kreeg voor eerlijkheid :-)
Achja, het plezier van die duitser na elk nummer van m'n klantennummer JAH te horen zeggen was het ook wel waard.
Nu vraag ik me toch af wat er zou gebeurd zijn als ik niet had getelefoneerd naar Duitsland want hij had het in het begin nog niet door, tot ik hem uitdrukkelijk zei dat het over een gratis motu ging.
Nu, de verpakking van de motu is toch al open, misschien probeer ik hem toch nog even uit...
|