homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Introduce yourself

Mededelingen

Introduce yourself Wie ben je, wat doe je? Wat voor muziek kreŽer je? Nieuwe muziek beschikbaar op je website? Wat voor materiaal gebruik je? Wees even niet te bescheiden en vertel het ons in dit forum!

Reageren

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 06-09-2006, 13:24
Junior Member

Reputatie: janbooister is op goeie weg
Standaard Graag

Nerd, die ik ben, dacht ik dat ik me al had gemeld op het Beginnersforum om - het was een verzoek, geen persoonlijke wens - wat over mezelf te vertellen.
Welnu, bij m/v schrap ik de v door, bouwjaar is 1947 en ik speel wat gitaar en meen dat het zingen is wat ik doe als ik mijn mond open.
Ik zat 40 jaar geleden (ouwe zak) in een bandje en sinds twee jaar opnieuw. Ik, en mijn bandgenoten, vinden dat wij de beste Stones-coverband van Nederland (en Belgie?) zijn.
Al heel lang wil ik ook nummers schrijven en opnemen. eventueel voor de band. Dus heb ik Cubase LE gekocht - alhoelwel 'dus', ik liep er per ongeluk tegenaan - en sindsdien ben ik verkocht.
Ik moet zeggen dat de Engelstalige handleiding een crime is voor leken als ik. Maar ik red me met wat hulp links en rechts. En ik begrijp dat er een Nederlandstalig boek over Cubase LE is en ga kijken of ik dat hier in Rotterdam kan bemachtigen. Van mij mag het allemaal simpel blijven. Het gaat erom dat ik wat kan opnemen met zang en diverse instrumenten.
Nou ja, ik hoop dat dit dan op het beginnersforum plaats (ik weet echt niks van pc's). Als er iemand in mijn regio woont (wat verder weg mag ook) en ik mag eens bij hem of haar komen kijken, graag!
Op een gisteren geplaatst bericht kreeg ik al een enkele reactie. Dat deed me deugd.
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 06-09-2006, 13:34
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: Graag

Welkom op het forum , Jan. Laat maar rollen die vragen waarop je 't antwoord niet kan vinden. Cubase LE is een geweldige start maar kan in't begin wat overweldigend zijn.

Ik ken geen Stones coverband in BelgiŽ of Nederland, dus voorlopig geloof ik jou en je bandgenoten ;-)
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 09-09-2006, 07:01
Member

Reputatie: MartenBunt is op goeie weg
Standaard Re: Graag

.

[ Bewerkt door MartenBunt on 12/9/2006 16:44 ]
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave