homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Homerecording.be On Tour 2012 - meeting subforum > H.O.T. 2010: archief

Mededelingen

H.O.T. 2010: archief De allereerste "Homerecording.be On Tour", gehouden in 2010 was een succes! In dit forum vind je het discussiearrchief van deze editie terug.

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 01-05-2010, 20:57
Vintage Member

Reputatie: Duuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstraling
Standaard Uitslag HR productie-award?

Ik kon er helaas niet bij zijn vorige week. Zo weet ik dus ook niet wat de uitslag is van de HR-productie award. Ik had eigenlijk min of meer verwacht dat deze online gezet zou worden na de Grote Dag. Helaas heb ik nog niets gevonden op het forum. Zou iemand asltublieft de moeite willen nemen een en ander te posten? Ik zou het zeer op prijs stellen.
  #2 (permalink)  
Oud 01-05-2010, 21:01
Vintage Member

Reputatie: Izzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: Uitslag HR productie-award?

Seconded!

IZ.
  #3 (permalink)  
Oud 02-05-2010, 09:45
Member

Reputatie: Drexicion is op goeie weg

Ja knap waardeloos dat er niks wordt vermeld
  #4 (permalink)  
Oud 02-05-2010, 14:14
Vintage Member

Reputatie: Izzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatie

'Waardeloos' is nu wel geen term die ik zou gebruiken na al het harde werk dar de HR Cre in dit prachtig evenement heeft gestoken, hoor...

Het zou wl leuk zijn om de hele uitslag te weten.

IZ.
  #5 (permalink)  
Oud 02-05-2010, 17:45
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drexicion Bekijk bericht
Ja knap waardeloos dat er niks wordt vermeld
Bedankt voor je constructieve bijdrage .

Ik zal zsm een shortlist posten, maar vergeef me dat ik net als de overige leden van de crew na de meeting ook eventjes terug tijd wilde maken voor de andere prioriteiten in het leven .
  #6 (permalink)  
Oud 02-05-2010, 21:14
Vintage Member

Reputatie: Duuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstraling

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door billybear Bekijk bericht
Ik zal zsm een shortlist posten, maar vergeef me dat ik net als de overige leden van de crew na de meeting ook eventjes terug tijd wilde maken voor de andere prioriteiten in het leven .
Alle begrip voor Billybear. En groot gelijk heb je!
We zien het t.z.t. wel langskomen. Alvast bedankt!
  #7 (permalink)  
Oud 02-05-2010, 23:44
Vintage Member

Reputatie: plonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerd

Winnaar was Fertilizer met het ongelooflijk coole nummer Undress Again ( staat sinds vorige week op de iPod )

Ik vroeg me tijdens de masteringworkshop al af van wie dat fijne nummer was
  #8 (permalink)  
Oud 05-05-2010, 12:41
Member

Reputatie: Drexicion is op goeie weg

Ach ja ik heb nooit een prijs gekregen voor mijn "diplomacy" maar goed ik heb het dan ook wel zeker drie maal gevraagd zonder reactie Boven op mijn ondiplomtieke aanpak komt dan ook nog een goed dosis ongeduld...Nou dan weet je het wel
  #9 (permalink)  
Oud 27-05-2010, 02:20
Member

Reputatie: boris is op goeie weg

Waar kan ik de tracks eigenlijk luisteren? Loop al even te vinden maar kan niks vinden
  #10 (permalink)  
Oud 09-06-2010, 21:31
Vintage Member

Reputatie: Bosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatieBosjanet heeft een uitstekende reputatie

Ook even een 'schopje' tegen het achterste van deze thread

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten