Bedankt voor de antwoorden!
wat betreft inrichting:
- langs de ene lange zijde (bovenkant tekening) is er 1 deur, voor de rest is dat een kale muur.
- in de andere lange zijde zitten een viertal grote vensters (het gebouw was ooit een klooster) maar er zitten een soort van houten luiken aan de binnenkant om te verduisteren, dus eigenlijk ook een vlakke muur.
- achterzijde is een volledig vlakke muur
- vloer is iets balatum achtigs. Ik vermoed dat daaronder plankenvloer ligt op houten balken.
- plafond is afgewerkt met soort van gipsplaat vermoed ik, daarboven houten balken
- muren zijn van steen en gepleisterd
- in het plafond zitten 3 grote ijzeren poutrels dwars over de zaal. die zijn telkens een 40 cm hoog.
-Gordijnen zijn er jammer genoeg niet..
Qua vloer weet ik niet of er akoestisch gezien veel interessants te doen valt.. als er een evenement is, zit de zaal praktisch vol. Ik zou denken dat het publiek daar al fungeert als demping, of sla ik de bal hier helemaal mis?
Qua budget durf ik momenteel niet teveel uitspraken doen. Ik had beloofd me te informeren, maar over centen is (nog) niets gezegd. Die absorbers lijken me vrij eenvoudig te maken, maar over hoeveel van die dingen zou het gaan en waar zou ik ze moeten plaatsen? Aan het plafond hebben we wel de mogelijkheid het een en ander te bevestigen, misschien zijn muren ook wel een optie maar ik weet niet of ze daar zo blij mee gaan zijn.
Nu ja, ik sta voor alle opties open, alle ideeën zijn welkom
Groeten!
Jan