Introduce yourselfWie ben je, wat doe je? Wat voor muziek kreëer je? Nieuwe muziek beschikbaar op je website? Wat voor materiaal gebruik je? Wees even niet te bescheiden en vertel het ons in dit forum!
Ik ben Wim D'haes, oprichter van Mu Technolgies NV, de ontwikkelaars
van Mu Voice. Ik hoop om vanuit een developer / entrepreneur kant een bijdrage te kunnen leveren aan deze community en het forum.
Kan MuVoice van harte aanraden aan de forumleden hier, een zeer uitgebreide en flexibele voice-plugin.
Mu Technologies is overigens mede verantwoordelijk voor mijn DrMS v3 plugin , het mag duidelijk zijn dat Wim zijn vak kent!
Toevallig zat ik vandaag te kijken naar een youtube filmpje over de update 1.3 met midi mogelijkheden en ik kan je zeggen dat ik zeer onder de indruk ben. Ik wil dit heel snel proberen te samen met live gitaar. Vooral met solo. Het gonst van ideeen kwa effecten in me hoofd. Mijn vraag is echter, hoe zit het met de latency in RTAS/VST vorm?
Voor live gebruik heb je echt een fatsoenlijke geluidskaart nodig (ben zelf tevreden over MOTU). Zorg ook meteen dat de buffergrootte van je real-time
host en audio kaart 128 of 256 samples zodat die overeenkomen met de buffers van Mu Voice. Anders is er weer extra delay om die buffers te matchen.