homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Homerecording.be On Tour 2012 - meeting subforum > H.O.T. 2010: archief

Mededelingen

H.O.T. 2010: archief De allereerste "Homerecording.be On Tour", gehouden in 2010 was een succes! In dit forum vind je het discussiearrchief van deze editie terug.

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 03-02-2010, 00:01
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Homerecording.be On Tour: meeting op 24 april 2010 in Maastricht!

Er werd een nieuw item gepost in de homerecording.be content sectie:

Citaat:
Met trots kondigen wij hiermee onze allereerste meeting aan. Op zaterdag 24 april 2010 strijkt homerecording.be neer in de Muziekgieterij in Maastricht, een heerlijke muziektempel waar we een ganse dag met workshops, ontmoetingskansen, materiaalverkoop, demo's, uitreiking van awards en optredens zullen vullen. Noteer het nu al in je agenda zodat je er zeker kan bij zijn!
De volgende weken kan je je verwachten aan de eerste namen die op het programma staan, en aan nog veel meer praktische en inhoudelijke informatie.
Om het originele en complete item te lezen ga je naar Homerecording.be On Tour: meeting op 24 april 2010 in Maastricht!

Commentaar kan je hieronder geven.
  #2 (permalink)  
Oud 03-02-2010, 00:15
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: Homerecording.be On Tour: meeting op 24 april 2010 in Maastricht!

Ik post alvast, voor jullie gemak, ook in deze thread nogmaals de affiche.

Rond praktische zaken (zoals inschrijven, vervoer, meewerken) of programmadetails kan je de volgende weken meer info verwachten in nieuwe aankondigingen. Je mag natuurlijk intussen gerust speculeren of wensen uiten .
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  flyer600.jpg
Bekeken: 110
Grootte:  191.1 KB
ID: 4199  
  #3 (permalink)  
Oud 03-02-2010, 04:12
Senior Member

Reputatie: viero is op goeie weg

Spijtig, voor mij te ver (2,30h rijden met de wagen) en er is dan ook werk gepland...
  #4 (permalink)  
Oud 03-02-2010, 05:25
Senior Member

Reputatie: silak2attack wordt hier goed onthaald

ik zou het wel relaxt vinden als er een jam sessie word gedaan naast vaste optedens.

silk
  #5 (permalink)  
Oud 03-02-2010, 10:37
Vintage Member

Reputatie: Pierke heeft een prima uitstralingPierke heeft een prima uitstralingPierke heeft een prima uitstraling

Fijn dat dit georganiseerd wordt. Het staat al genoteerd in mijn agenda, maar het is wel een eindje rijden vanuit Gent en het is nog te bezien en te bediscussiŽren met de madam of ik de boel hier die dag in plan kan laten.

Interessant zou ik alvast vinden: een sessie "mixen (in Cubase) voor al-wat-gevorderden", een tweedehandsmarktje, een ontmoetingscafť, een sessie "hoe een compressor gebruiken op verschillende instrumenten", een sessie "MIDI voor dummies", een sessie "drums mixen" en ik kan nog wel wat doorgaan...

Enfin, jullie zien maar; het zijn maar suggesties natuurlijk.
  #6 (permalink)  
Oud 03-02-2010, 10:44
Vintage Member

Reputatie: plonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerd

als alles goed zit heb ik die dag 2 optredens, dus dat zal niet lukken
  #7 (permalink)  
Oud 03-02-2010, 13:05
Member

Reputatie: kampertje1 is op goeie weg

Ik ben het met pierke eens, informatie over afmixxen is altijd intersant voor iedereen.
Dus dergelijke workshop zou ik zeker bij willen zijn.
  #8 (permalink)  
Oud 03-02-2010, 13:19
Moderator

Reputatie: Rikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerd

Rikke gaat er zijn...
Rikke
  #9 (permalink)  
Oud 03-02-2010, 13:21
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst

En Alexxx komt ook af. Carpoolers vanuit Gent, verenig u!
  #10 (permalink)  
Oud 03-02-2010, 13:23
Vintage Member

Reputatie: gertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerdgertvanhoof wordt alom gerespecteerd

Een sessie "cocktails afmixen" lijkt me anders ook wel wat.
They tried to pompompom pompom pom but I said no, no, noÖ

Groetjes,
Gert

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten