homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Roddels & naast-de-kwestie

Mededelingen

Roddels & naast-de-kwestie Alle geleuter dat niet direct in een andere kategorie past, kan hier terecht. Behalve de elementaire forumregels heerst hier de absolute vrijheid.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #11 (permalink)  
Oud 15-01-2014, 21:50
Member

Reputatie: Foetsie is op goeie weg
Standaard Re: Muziek op facebook?

Ik zoek iets wat gewoon eigenlijk vanuit FB te beluisteren is. Zo direct mogelijk.
Het lijkt erop dat soundcloud mogelijk afvalt ivm hetgeen ik ervan wil alleen middels een betaalaccount kan. Ik hoor graag (prive pb eventueel) hoe jij het uiteindelijk oplost of gaat oplossen.
Met citaat reageren
  #12 (permalink)  
Oud 16-01-2014, 13:14
Vintage Member

Reputatie: JimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatie

In dat geval is youtube gewoon interessant - gewoon als filmpje een foto met artiest en titel - het is snel klikbaar, ook op smartphones, en er lijkt mij weinig probleem met rechtenoverdracht in youtubes geval...
Met citaat reageren
  #13 (permalink)  
Oud 17-01-2014, 00:07
Member

Youtube is om een aantal reden niet interessant voor me.
Een van die redenen is comments posten (maar dat kan uitgevinkt worden).
Maar vooral dat alles te rippen en dowloaden is. En nog een aantal andere redenen. Ik zoek ook niet iets met film optie/gebeuren.
Met citaat reageren
  #14 (permalink)  
Oud 17-01-2014, 09:07
Vintage Member

Reputatie: JimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatie

Lineout van de ene pc naar line-in van de andere: alles valt audiogewijs te rippen. Hoe dan ook. Ik zou het ook niet gebruiken voor de film-optie, eerder voor de gemakkelijkheid van sharen op verschillende platformen waarbij de mogelijkheid uit te breiden valt naar film...

Ik hoorde graag van je nog redenen waarom het niét te gebruiken voor social media (uit interesse).
Met citaat reageren
  #15 (permalink)  
Oud 17-01-2014, 09:10
Vintage Member

Reputatie: plonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerd

ALLES wat je online zet valt te rippen/downloaden hoor. Met m'n Focusrite Saffire met 'loopback'functie neem ik gemakkelijk eender welk geluid dat uit mn computer komt op. Als je echt zo'n schrik hebt zet je beter niets online
Met citaat reageren
  #16 (permalink)  
Oud 17-01-2014, 10:36
Vintage Member

Reputatie: Onslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatieOnslow heeft een uitstekende reputatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plonserd Bekijk bericht
ALLES wat je online zet valt te rippen/downloaden hoor. Met m'n Focusrite Saffire met 'loopback'functie neem ik gemakkelijk eender welk geluid dat uit mn computer komt op. Als je echt zo'n schrik hebt zet je beter niets online
Met je Macbook kan dat zelfs zonder je Focusrite...

Rogue Amoeba | Audio Hijack Pro: Record Any Audio On Mac OS X
Met citaat reageren
  #17 (permalink)  
Oud 01-02-2014, 14:36
Member

Standaard Filmpje op FB (album/tijdlijn) downloadbaar?

Nu kun je iemands foto's van FB gewoon 'opslaan als'.
Nu kun je op FB ook video's plaatsen, kan men deze ook downloaden/opslaan als?
Wanneer ik op mijn rechtermuisknop druk mij zo'n filmpje (in foto album) komt er een Adobe flash gebeuren, wat zegt dit nu eigenlijk?

Eigenlijk hoop ik dat het niet kan dat filmpje downloaden/opslaan als, of dat dit eventueel uit te schakelen is/ te coderen valt.
Iemand?
Met citaat reageren
  #18 (permalink)  
Oud 01-02-2014, 18:31
Vintage Member

Reputatie: plonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerd

Zowat alles wat op het internet staat valt te downloaden. Enige manier om ervoor te zorgen dat niemand iets kan downloaden is niets online zetten.
Met citaat reageren
  #19 (permalink)  
Oud 01-02-2014, 21:45
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst

Wat Plons zegt. Als je zo bang bent van het downloaden, haal het dan van het net, want er zijn genoeg mensen die alles die door hun geluidskaart gaat, opnemen.
Met citaat reageren
  #20 (permalink)  
Oud 05-02-2014, 14:00
Member

Kun je op een Facebook pagina dezelfde of soortgelijke privacy,beveiliging settings instellen als een profiel? Dus dingen als bijvoorbeeld; wie wat kan en mag lezen en wie niet. Het wel of niet voorkomen of gelinkt worden aan zoekmachines. Dat soort zaken.

Kun je de cloud app van soundcloud ook gebruiken zonder een echt soundcloud profiel te hebben?

Het verhaal rondom een app hebben Band app voor facebook snap ik nog niet helemaal eerlijk gezegd.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten