homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Recording Software > Effect plugins en virtuele instrumenten

Mededelingen

Effect plugins en virtuele instrumenten Een subforum voor alle software geluids-effecten en software instrumenten, al dan niet als plugin of standalone programma.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 16-11-2009, 22:34
Moderator

Reputatie: wil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerd
Standaard TC Electronic geeft tijdelijk de M30 Reverb gratis weg.

Er werd een nieuw item gepost in de homerecording.be content sectie:

Citaat:
Een leuke marketingstunt waar je snel moet van profiteren. Gedurende 72 uur kan de je M30 Studio Reverb gratis downloaden bij TC Electronic. Gewoon je email ingeven op deze pagina http://www.tcelectronic.com/freeTCreverb.asp en je krijgt de downloadlink toegestuurd via email.
Om het originele en complete item te lezen ga je naar TC Electronic geeft tijdelijk de M30 Reverb gratis weg.

Commentaar kan je hieronder geven.
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 16-11-2009, 22:37
Groupie

Reputatie: jniet heeft een prima uitstralingjniet heeft een prima uitstralingjniet heeft een prima uitstraling
Standaard Re: TC Electronic geeft tijdelijk de M30 Reverb gratis weg.

Ik heb hem net gedownload, ben benieuwd,

zal wel een hoop smap van TC krijgen in mijn mailbox.... maar ja hopenlijk de moeite!!

Johan
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 16-11-2009, 23:06
Senior Member

Reputatie: Carlier74 wordt hier goed onthaald

bedankt voor de link
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 16-11-2009, 23:36
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst

Aaaarghhhh! Ik wil een RTAS versie, nu!
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 17-11-2009, 11:34
Active Member

Reputatie: laurens wordt hier goed onthaald

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alexxx Bekijk bericht
Aaaarghhhh! Ik wil een RTAS versie, nu!
Misschien dat ze het u al tot vervelens toe gezegd hebben, maar voor een vrij bescheiden bedrag kan je een VST-RTAS adapter kopen van FXPansion. Heb 'm zelf nog niet geprobeerd maar zou goed moeten werken. Bij deze zijn ook alle andere RTAS-fans die de TC wel eens willen proberen op de hoogte
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 17-11-2009, 11:43
Vintage Member

Reputatie: Duuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstraling

Tipje:

Ik heb de M30 gedownload en geÔnstalleerd. Helaas in Cubase 5 niet te zien.
Ik heb onder VST-informatie de VST's ge-update, maar nergens de TC te vinden.

Het bleek dat de standaard installer de .dll in de verkeerde folder had geplaatst. Ik heb het file in de juiste map voor VST's geplaatst en nu kan de plugin gebruikt worden.
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 17-11-2009, 12:36
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurens Bekijk bericht
Misschien dat ze het u al tot vervelens toe gezegd hebben, maar voor een vrij bescheiden bedrag kan je een VST-RTAS adapter kopen van FXPansion. Heb 'm zelf nog niet geprobeerd maar zou goed moeten werken. Bij deze zijn ook alle andere RTAS-fans die de TC wel eens willen proberen op de hoogte
Ja, ik weet het. Moet dat eens aanschaffen. Er is steeds meer reden om zo'n wrapper te kopen. Hoewel het wel niet op alle VST's werkt.
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 17-11-2009, 13:54
Vintage Member

Reputatie: Duuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstralingDuuk heeft een prima uitstraling

Ik heb er even mee gespeeld (met de M30 natuurlijk ) en ik kan hier echt blij van worden. Deze virtuele galmbak sluit redelijk aan bij mijn persoonlijke smaak voor wat ik op m'n zang wil hebben.

En dat gratis (reclameboodschappen van een bedrijf als TC vind ik niet erg: dat heeft mijn interesse wel. Helemaal als ze eens in de zoveel tijd een dergelijk pakje in mijn schoen afleveren: dank U Sinterklaas! )
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 17-11-2009, 14:06
Vintage Member

Reputatie: plonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerdplonserd wordt alom gerespecteerd

ook gedownload en goedgekeurd!
mooie actie, bedankt om het te vermelden
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 17-11-2009, 20:20
Senior Member

Reputatie: Zipper is op goeie weg

Yess. Als iemand nog eens zoiets tegenkomt op het web, wel ff vermelden heh!
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten