homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Hardware > Audio Interfaces en standalone recorders

Mededelingen

Audio Interfaces en standalone recorders Zowel audio en midi interfaces (geluidskaarten) als zelfstandige opnamesystemen worden besproken in deze zone.

Reageren

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 20-10-2009, 13:54
Member

Reputatie: Jorisvg is op goeie weg
Standaard Welke usb interface heeft de beste preamps

Hi,

Ik ben op zoek naar een goede usb interface, heb al naar het een en het ander gekeken maar het blijf moeilijk.

Ik zoek er een met goede preamps!
Ik werk momenteel met rode nt1000.

Mijn budget ligt tussen: 250/350

Het gaat erom dat ik altijd met die rode op kan nemen.
en af en toe gitaar/bass of iets dergelijks.

Dus 8 kanaals lijkt me onnodig??? of is dit kwalitatief gezien beter?? (bijv. M-Audio ultra 8r)

please help!!

mvg joris
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 20-10-2009, 20:03
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst
Standaard Re: Welke usb interface heeft de beste preamps

Goh, in die prijsklasse zijn ze allemaal aan elkaar gewaagd. Zo'n M-Audio of focusrite octopre Le... veel verkeerd kan je niet doen.

Als je geen 8 inputs nodig hebt, denk dan eens goed na of je die niet binnen een bepaalde termijn wel zou kunnen nodig hebben. Als je dan nog steeds denkt van niet, dan hoef je inderdaad geen 8 inputs te hebben.

Veel plezier!
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 20-10-2009, 21:29
Limited

Reputatie: Mesadude heeft een prima uitstralingMesadude heeft een prima uitstralingMesadude heeft een prima uitstralingMesadude heeft een prima uitstralingMesadude heeft een prima uitstraling

als je géén 8 preamps nodig hebt raad'k je aan om ff door te sparen voor een apogee Duet of een SoundDevices USB-pre.. zijn ietjes boven je budget maar het enorm waard..
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 20-10-2009, 21:33
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst

Oppassen: de Duet van Apogee werkt enkel op Mac...
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 22-10-2009, 00:17
Member

Reputatie: Jorisvg is op goeie weg

Dankje wel voor de informatie, blijft toch moeilijk zo'n dingen.
Ik ga er even naar opzoek.

Mss dat er nog meer opties beschikbaar zijn??

mvg
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten