homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Basisinformatie (home)recording > Beginners-forum

Mededelingen

Beginners-forum Een vriendelijke plek waar beginnende homerecorders met hun vragen terechtkunnen. Belangrijk! Lees voor je begint te posten onze "verplichte kost" en "veelgestelde vragen" door. Neem ook de tijd om te zoeken of je vraag al niet eerder beantwoord werd. Als je die moeite doet helpen we je graag verder.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 13-10-2009, 15:08
Junior Member

Reputatie: Blueberry is op goeie weg
Standaard Video en Audio opnemen

Niet zeker wetend of dit forum echt alleen voor audio is stel ik mijn vraag wat voorzichtig en in het kort:

Ik ben opzoek naar een mogelijkheid om video en audio op te nemen.
Het gaat om percussie, dus lijkt me een doorsnee camcorder/camera niet handig.
Maar er zullen ongetwijfeld mogelijkheden zijn om de audio hiervan te verbeteren (externe mic?)
Ik ben nogal een leek op dit gebied, dus misschien dat sommigen van jullie wat tips/info voor me hebben?

Ik weet dat goedkoop en goede kwaliteit niet altijd samen gaan, maar om mee te beginnen wil ik wel proberen om zo goedkoop mogelijk te gaan.

Als dit bericht op dit forum mag blijven staan en er is meer info nodig dan hoor ik dat graag.
Mocht dit onderwerp niet op dit forum thuis horen, mijn excuus...
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 13-10-2009, 15:21
Moderator

Reputatie: wil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerdwil72810 wordt alom gerespecteerd
Standaard Re: Video en Audio opnemen