homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Introduce yourself

Mededelingen

Introduce yourself Wie ben je, wat doe je? Wat voor muziek kreŽer je? Nieuwe muziek beschikbaar op je website? Wat voor materiaal gebruik je? Wees even niet te bescheiden en vertel het ons in dit forum!

Reageren

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 25-05-2006, 02:20
Junior Member

Reputatie: Xpresso is op goeie weg
Standaard sonar

heb een tijdje niets van mij laten horen, maar geen erg, ik ben nog op de verkenningsfase alhoewel ik met Sonar 4 producer ed. bezig ben en stilaan een hekel heb aan dat groen balkje onderaan (rechts) CPU -meterke dus,
ben ook meer in de MIDI sfeer omdat ik niet de geschikte electr. gitaar gekocht heb (sparen) en een deftige DAW-station. de SONAR 5 is wel uit maar mijne DAW wil ik dan ook aanpassen en er is slechts een OEM versie van XP pro +64 op de markt voor zover ik me heb laten zeggen. zelf bouwen is dus uitgesloten.
dan nog zonder werk vallen, vermits ik ook een kunstschilder ben, heb ik dan ook hoognodig een trip naar Montreal moeten maken om een 15 tal schilderijen terug te halen van een expo een jaar terug, voorlopig brengen die dure hobby's mij niets op, maar men doet het graag he? Doei
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 25-05-2006, 20:25
Vintage Member

Reputatie: JimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatieJimMstr heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: sonar

En nu rust mij de vraag op de lippen...and so what?? Heel fijn, maar op een audioforum verwacht ik eigenlijk heel andere posts...die ook nuttig zijn voor andere mensen...

Of versta ik het helemaal verkeerd dat dit niets anders was dan een korte stoefsessie (15 schilderijen montreal, dure hobbies...)

Sorry voor het ongeloof in oprechte spontaniteit.

Greetz
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 26-05-2006, 03:29
Junior Member

Reputatie: Xpresso is op goeie weg

no big deal, zoals ik zie , ben je met fr loops bezig,? leuke samplermachine, maar om eigen composities te maken die complexer zijn is het voor mij niet het ideale, bij Sonar kun je een beter overzicht hebben op de pianoroll met alle instrumenten tergelijk, de geluiden zijn wel knap analoog op fruity maar ook cpu belastender, cakewalk en fruity loops zijn sowieso bij elkaar gevoegd in de laatste versie van sonar 5. en dat is merkbaar,qua plug- ins toch,het investeren waard vind ik, and by the way, ik hoef geen forum te hebben en een dure hobby (s) om in een stoefsessie te zitten, gaat op cafee ook , en helaas aan dat schildergedoe zul je niets aan hebben, maar dat zorgt er wel voor dat ik in muziek kan investeren en zonder deze ben ik een ramp,(zie mail)sorry dat je van mij nog niets kan leren, alles op zijn tijd, nu aan jou, het is nog steeds een forum voor beginners hier
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 26-05-2006, 06:42
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie

Gegroet Xpreso,

welkom terug in elk geval. Ik heb je post naar het 'introduce yourself forum" verzet, daar is wat meer ruimte om ook iets over je zelf te vertellen zonder meteen concrete vragen te stellen ;-)

Veel succes in elk geval met al de dure hobbies ;-)
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten