homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Zoekertjes > Materiaal marktplaats

Mededelingen

Materiaal marktplaats De plek om spullen die je niet meer gebruikt aan te bieden, of op zoek te gaan naar specifieke apparatuur.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 21-09-2009, 22:12
Junior Member

Reputatie: Thomas Kroon is op goeie weg
Smile Alesis hd24 met digitale mengtafel

Hallo,

Wegens eindigen Band Te koop ; Alesis HD 24 en Behringer DDX 3216 Digitale mengtafel in uitstekende conditie.( vergelijkbaar met Yamaha O1v)
Vindt er uberhaubt maar is een...? in doos met manual..
Hd 24 eventueel in SKB case inclusief ingebouwd met een Behringer ADA 800
8 kanalen input voor "on the road " opnamen zonder de DDX 3216.
.E.e.a onderling te koppelen met glasvezeltjes....erbij natuurlijk.
Hele set als nieuw.
Voor 1750 ]eurie een complete mobiele studio .

Ook nog een keurige Spirit 16 16 mic/line -4 stereo in, 4 sub uit en L/R uit
en 5 aux sends . Schone mengtafel in case 400 eurie
Tiel, Nederland . Mail naar ; groove_assist@live.nl
Fotos mailen kan in overleg
Groeten, Thomas
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 22-09-2009, 07:42
Vintage Member

Reputatie: frederic wordt hier goed onthaaldfrederic wordt hier goed onthaald
Standaard Re: Alesis hd24 met digitale mengtafel

wat vraag je voor enkel de HD24?
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 22-09-2009, 08:22
Junior Member

Reputatie: Thomas Kroon is op goeie weg

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frederic Bekijk bericht
wat vraag je voor enkel de HD24?
Hoi Frederic, Ik verkoop liever alles in één keer...misschien kan ik je
blij maken?
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 22-09-2009, 08:37
Vintage Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Kroon Bekijk bericht
Hoi Frederic, Ik verkoop liever alles in één keer...misschien kan ik je
blij maken?
neen hoor, de rest is van bedenklijke kwaliteit (teringer)
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 22-09-2009, 20:45
Groupie

Reputatie: _-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frederic Bekijk bericht
neen hoor, de rest is van bedenklijke kwaliteit (teringer)
FF melden dat ik al jaren die DDX gebruik en eerlijk gezegd is hij een stuk beter dan de voor de hand liggende rivalen van Yamaha, dus laat je zeker niet afschrikken door het merk.
Doet nu nog elke dag dienst als monitor mixer in de repetitieruimte, maar ik heb er met succes mijn eerste CD mee opgenomen en live staat hij ook zeer goed zijn mannetje!

Pzz
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 23-09-2009, 13:02
Vintage Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door _-RidDim-_ Bekijk bericht
FF melden dat ik al jaren die DDX gebruik en eerlijk gezegd is hij een stuk beter dan de voor de hand liggende rivalen van Yamaha, dus laat je zeker niet afschrikken door het merk.
Doet nu nog elke dag dienst als monitor mixer in de repetitieruimte, maar ik heb er met succes mijn eerste CD mee opgenomen en live staat hij ook zeer goed zijn mannetje!

Pzz
Ik heb voor mij persoonlijk de DM2000 overgekocht van de studio waar wij werken. Een 2de digitale tafel is bijgevolg overbodig.
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 23-09-2009, 17:06
Limited

Reputatie: Mesadude heeft een prima uitstralingMesadude heeft een prima uitstralingMesadude heeft een prima uitstralingMesadude heeft een prima uitstralingMesadude heeft een prima uitstraling

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door _-RidDim-_ Bekijk bericht

Pzz
i beg to differ...

kheb meermaals de DDX naast O1V, O2R,O3D, DM1000,... gezet, gehoord, gevoeld, gebruikt..
de DDX is een érg flauw afkooksel.. zowel in gebruik als in klank..
maar het prijsverschil is er natuurlijk ook naar..
toegegeven.. de DDX is beter dan de meeste analoge Behringer producten, maar het blijft een inferieur product.
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 24-09-2009, 17:13
Groupie

Reputatie: _-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd_-RidDim-_ wordt alom gerespecteerd

ach smaken en kleuren he. Ik ben dan ook de persoon die de O2R de slechtste tafel sinds mensheugenis vind.
Ik wou gewoon even laten weten dat ik de DDX echt een van Behringers best geslaagde producten vind, vermits er een algemeen slechte indruk op hun wordt gegeven en ik het niet terecht vind voor dit product.

Maar laten we bovenalles Thomas rustig zijn producten verkopen zonder hier te veel te hijacken

Pzz
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 20-01-2010, 15:12
Junior Member

Reputatie: T_Sound is op goeie weg

Hallo,

ik heb zelf de DDX3216 en allemaal leuk en aardig dat yamaha beter is e.d. tuurlijk is de DM, M7 CL en LS9 serie beter! duh, dat is een hele ander klasse (prijs) mixers.

Als je de 01v of de promix of welk ander product van yamaha dat in die reeks/budget valt naast de DDX zet, dan yammie slechter dan de DDX3216, ook wat betreft gebruiks/bedieningsgemak.

Ik zie zovaak dat de ada 8000's van behringer aan een yamaha worden gehangen, en niemand klaagt, terwijl er in de DDX een slag betere convertor's/preamps in zitten dan in de ada 8000's.

Ik ken erg veel mensen die een Yammie op het front hebben staan en een DDX op de monitoring, terwijl er voor monitor geluid toch een veel beter geluid nodig is dan voor het front, want een paar kleine on effenheden merk je niet als er publiek staat te schreeuwen e.d, maar als de band in-ear gebruikt, dan wil je echt wel dat je geluid goed is en NOG willen die DDX gebruikers de yammie inruilen voor een DDX zodat er ook een DDX op het front komt.

Conclusie, ik las dat er iemand interesse had voor de Alesis HD, dan hebben wij, mits er een leuk prijskaartje aanzit, misschien interesse in de DDX3216, voor de lokale omroep, want ik moet de laatste tijd te vaak tegen ze zeggen dat de mijne niet meer beschikbaar is, dus ze willen er zelf eentje.

Mail me mar ff als je wilt naar: info.htevents@gmail.com om wat te bespreken over de DDX, alvast bedankt.

T_Sound
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten