homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Recording Software > Overige audio software, drivers en digitale technieken

Mededelingen

Overige audio software, drivers en digitale technieken Alle andere audio software vragen en discussies over digitale opnametechnieken, drivers of besturingssystemen kunnen hier terecht.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 24-08-2009, 18:59
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie
Standaard Mac OS X Snow Leopard

Er werd een nieuw item gepost in de homerecording.be content sectie:

Citaat:
Apple maakt vandaag bekend dat Mac OS X versie 10.6 Snow Leopard vanaf vrijdag 28 augustus verkrijgbaar zal zijn bij de eigen winkels van Apple en erkende Apple resellers. Tevens maakt Apple bekend dat het vanaf vandaag mogelijk is om alvast een exemplaar van Mac OS X Snow Leopard te bestellen bij de Apple Online Store. Snow Leopard bouwt voort op tien jaar innovatie en succes op Mac OS X-gebied en bevat honderden verbeteringen, nieuwe kerntechnologieën en geïntegreerde ondersteuning voor Microsoft Exchange.
Om het originele en complete item te lezen ga je naar Mac OS X Snow Leopard

Commentaar kan je hieronder geven.
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 24-08-2009, 19:26
Senior Member

Reputatie: Tsane wordt hier goed onthaaldTsane wordt hier goed onthaald
Standaard Re: Mac OS X Snow Leopard

Mijn exemplaar is alvast besteld...
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 24-08-2009, 19:29
Senior Member

Reputatie: frederikdefyn wordt hier goed onthaald

Kabaang! Dat ga ik dan toch even halen want ik zat er op te wachten.
Mag wel eens, na twee jaar werken met Tiger op een Intel Mac.
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 24-08-2009, 21:09
Moderator

Reputatie: Mauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatieMauce heeft een uitstekende reputatie

De 29euro versie upgrade kan ik die gewoon bij een apple reseller krijgen of moet ik weer op internet de boel bestellen?
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 24-08-2009, 21:11
Limited

Reputatie: Mesadude heeft een prima uitstralingMesadude heeft een prima uitstralingMesadude heeft een prima uitstralingMesadude heeft een prima uitstralingMesadude heeft een prima uitstraling

uit wat ik er van versta, bij elke offciele apple reseller. dus da's gewoon in de store..
maar ik vrees dat de eerste dagen niet zullen kunnen volgen..
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 24-08-2009, 21:28
Senior Member

Reputatie: Tsane wordt hier goed onthaaldTsane wordt hier goed onthaald

Naar wat ik er uit kan opmaken kan je ze idd ook in de apple store halen.
'k Heb toch maar het zekere voor het onzekere genomen, en het wordt toch gratis verzonden...
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 25-08-2009, 10:09
Active Member

Reputatie: Piejero is op goeie weg

Hoe zit het met de drivers voor bv. een Tascam US-122L ? die speciale drivers had voor Leopard...
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 25-08-2009, 12:05
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst

Vandaar dat ik meestal afwacht om een upgrade uit te voeren tot ik wat gebruikerservaringen van de pioniers (lees: de snelle updaters) kan lezen op het net. heb ooit moeten downgraden om mijn office draaiende te houden en dat vond ik nu ook wel zonde.
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 25-08-2009, 14:42
Active Member

Reputatie: Piejero is op goeie weg

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alexxx Bekijk bericht
Vandaar dat ik meestal afwacht om een upgrade uit te voeren tot ik wat gebruikerservaringen van de pioniers (lees: de snelle updaters) kan lezen op het net. heb ooit moeten downgraden om mijn office draaiende te houden en dat vond ik nu ook wel zonde.
Heb net een MBP besteldt bij de Switch, maar daar wisten het niet met zekerheid te zeggen, omdat het nu zo net de periode is dat het nieuwe OS uitkomt. over 2 maand zitten bij alle nieuwe mac's 100% zeker Snow Leopard, maar bij de mijne kan het 1 van de 2 zijn.. dusja, ik zie wel, maar ik denk dat de drivers van leopard ook wel op snow leopard zullen werken...
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 25-08-2009, 14:46
Active Member

Reputatie: Raziel is op goeie weg

Kan je dan niet gewoon gratis upgraden als je nu een macbook in bestelling hebt?

Mijn zus kon dat indertijd toch met osx 10.4 naar 10.5
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten