homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Over deze website

Mededelingen

Over deze website Vragen, opmerkingen, kritiek en nieuwe ideeën ivm de homerecording.be website? Suggestie voor een nieuwe forumrubriek? Post het hier!

Bekijk resultaten enquête: Kom jij naar een Homerecording.be event te Maastricht
Ja, ik kom naar Maastricht! 18 26.47%
Ik weet het nog niet..... 20 29.41%
Nee, ik vind Maastricht te ver..... 24 35.29%
Nee, ik heb geen interesse in een event. 6 8.82%
Aantal stemmers: 68. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 02-08-2009, 10:58
Groupie

Reputatie: jniet heeft een prima uitstralingjniet heeft een prima uitstralingjniet heeft een prima uitstraling
Standaard Interesse peiling Meeting Homerecording

Hoi,

Om een beeld te krijgen hoe groot de interesse is in een Homerecording Event in Maastricht bijgaand een enquete!

Johan
  #2 (permalink)  
Oud 02-08-2009, 11:04
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst
Standaard Re: Interesse peiling Meeting Homerecording

't is om de hoek, dus als ik niet in het buitenland zit, volgaarne...
  #3 (permalink)  
Oud 02-08-2009, 13:43
Vintage Member

Reputatie: Izzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatie

Beetje te ver voor mij eigenlijk...

IZ.
  #4 (permalink)  
Oud 02-08-2009, 13:58
Vintage Member

Reputatie: reinoss wordt hier goed onthaaldreinoss wordt hier goed onthaald

Ik woon in Leerdam, dat is net onder Utrecht. Dus voor mij is het een aardig stukkie. Wat houd de meeting in?! Op zich kan het wel leuk en interessant zijn......

Reinier
  #5 (permalink)  
Oud 02-08-2009, 14:04
Moderator

Reputatie: Rikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerdRikke wordt alom gerespecteerd

Ik woon in Rotterdam, dik takke-eind hoor, maar ik kom wel
Rikke
  #6 (permalink)  
Oud 02-08-2009, 15:17
Groupie

Reputatie: jniet heeft een prima uitstralingjniet heeft een prima uitstralingjniet heeft een prima uitstraling

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reinoss Bekijk bericht
Ik woon in Leerdam, dat is net onder Utrecht. Dus voor mij is het een aardig stukkie. Wat houd de meeting in?! Op zich kan het wel leuk en interessant zijn......

Reinier
Hoi,

In bijgaande discussie kan je de bedoeling van het event lezen:

http://www.homerecording.be/forum/t8185.htm

Groet Johan
  #7 (permalink)  
Oud 02-08-2009, 16:04
Senior Member

Reputatie: Foesters is op goeie weg

Als ik kan, ben ik aanwezig!
  #8 (permalink)  
Oud 02-08-2009, 16:20
Senior Member

Reputatie: Literecordings wordt hier goed onthaaldLiterecordings wordt hier goed onthaald

Vind het zelf ook wat te ver.
  #9 (permalink)  
Oud 02-08-2009, 18:44
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst

Momenteel heb ik gekozen om niet langs te komen, wegens te ver. Als het uiteindelijke programma wel een beetje de moeite is, kan ik mijn mening wel nog herzien. Als we met enkele leden uit het Gentse (en dat zijn er wel een paar) samen rijden is dat nog wel een leuke bedoening.

BTW, bij de "ik-vorm" kan je nooit "dt" hebben, hé! Ik vindt!!! Tsss. :-P
  #10 (permalink)  
Oud 02-08-2009, 18:57
Groupie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alexxx Bekijk bericht
Momenteel heb ik gekozen om niet langs te komen, wegens te ver. Als het uiteindelijke programma wel een beetje de moeite is, kan ik mijn mening wel nog herzien. Als we met enkele leden uit het Gentse (en dat zijn er wel een paar) samen rijden is dat nog wel een leuke bedoening.

BTW, bij de "ik-vorm" kan je nooit "dt" hebben, hé! Ik vindt!!! Tsss. :-P
Alexxx,

Bedankt voor je opmerkzaamheid, mijn d en t s zijn niet je van het, en al jaren probeer ik het er in te stampen maar het kwartje valt maar niet!

By the way, Maastricht ligt een uurtje rijden van Antwerpen af hé. En er is een directe trein verbinding van Brussel naar Maastricht voor € 15,-- ben je er met de trein!

Maastricht is eigenlijk de ideale plaats voor benelux om iets af te spreken, de belg voelt er zich thuis en de hollander voelt er zich thuis!

Ik besef me goed dat je het nooit iederéén naar de zin kan maken. Maar als dit event lukt en het is een succes ga ik ervan uit dat de volgende door iemand bijv. in Gent wordt georganiseerd.

Johan
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten