homerecording.be forum

Ga terug   homerecording.be forum > Community > Over deze website

Mededelingen

Over deze website Vragen, opmerkingen, kritiek en nieuwe ideeŽn ivm de homerecording.be website? Suggestie voor een nieuwe forumrubriek? Post het hier!

Reageren

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 07-06-2009, 22:31
Vintage Member

Reputatie: Stoute Jos wordt hier goed onthaald
Standaard Thomann.de links

De Thomann.de links werken hier niet, zowel in IE7 als Google Chrome en zowel Windows XP als Windows Vista (2 verschillende computers).

Gelieve geen reacties zoals 'IE is brol, gebruik FF' of 'ligt aan je Windoze'. HR.be moet volgens mij platform/browser-onafhankelijk kunnen werken.

EDIT : ik kom uit op de homepagina van Thomann.

Laatst gewijzigd door Stoute Jos; 07-06-2009 om 23:47
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 07-06-2009, 22:33
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst
Standaard Re: Thomann.de links

Hier werken ze wel! (ff, opera, IE & Chromium)
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 07-06-2009, 22:36
Webmaster

Reputatie: billybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatiebillybear heeft een uitstekende reputatie

Bedoel je de button op de linkerkant van deze pagina, of heb je't over bepaalde links die in de tekst ingebed zijn? Bij mij zijn er geen problemen tot dusver.
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 07-06-2009, 22:38
Vintage Member

Reputatie: Fenderwim wordt hier goed onthaald

Bij mij werkt hij wel!

Wim

XP, IE7
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 07-06-2009, 22:44
Vintage Member

Reputatie: Izzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatieIzzy heeft een uitstekende reputatie

No problem here op Windows Vista, XP en FireFox.

IZ.
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 07-06-2009, 23:03
Senior Member

Reputatie: viero is op goeie weg

Links vanaf het forum gechecked en ook op thomann zelf, geen problemen... Safara en FF op Leopard... Misschien even de router laten herstarten ofzo? Of je browser weer op fabrieksinstellingen zetten?
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 07-06-2009, 23:19
Senior Member

Reputatie: Livius wordt hier goed onthaaldLivius wordt hier goed onthaald

Ik heb het probleem ook al een paar keer gehad, als ik een link in een post wil volgen kom ik gewoon op de homepage van Thomann uit, maar dit is niet altijd zo.. ik zie er ook niet meteen een patroon in.. werk met Safari in OS X
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 07-06-2009, 23:52
Vintage Member

Reputatie: Stoute Jos wordt hier goed onthaald

Het gaat over links die in de tekst ingebed zijn, die komen allemaal uit op de homepage van Thomann.

Enerzijds heb ik al geprobeerd cookies te verwijderen, en voor de eerste keer op Thomann terecht te komen via hr.be, anderzijds heb ik al geprobeerd cookies te verwijderen, zelf naar Thomann te gaan, en dan eens zien via hr.be. In beide gevallen geen succes.
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 08-06-2009, 06:11
JB JB is offline
Vintage Member

Reputatie: JB heeft een prima uitstralingJB heeft een prima uitstralingJB heeft een prima uitstralingJB heeft een prima uitstralingJB heeft een prima uitstraling

Ik werk ook in "Safari" en inderdaad geen link naar de bedoelde produkten, wel naar de homesite van Thomann. Is soms wel vervelend als je het product wil bekijken.
Bedankt voor een eventuele oplossing.
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 08-06-2009, 06:23
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst

Het zou ook kunnen dat de thomann site hun navigatie niet volgens vaste url's loopt. En dan is het goed mogelijk dat wanneer je een rechtstreekse link naar een bepaalde productpagina maakt, deze na een tijdje niet meer werkt.

Daar kan hier op dit forum niks tegen gedaan worden.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten