Los bericht bekijken
  #48 (permalink)  
Oud 26-08-2009, 23:18
EricDesart EricDesart is offline
Erelid

Reputatie: EricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerdEricDesart wordt alom gerespecteerd
Standaard Re: Post hier uw meetresultaten !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duuk Bekijk bericht
Aj, aj, aj, aj
Echter, in het meetprogramma kan ikals input alleen de onboard soundcard of de (eveneens ingebouwde) SoundBlaster Audigy selecteren. De output van de dB meter gaat dus naar de Soundblaster. Om het zaakje te calibreren moet ik het linker outputsignaal van de 01X terugleiden naar de linker input van Sounblaster en de rechterinput van de Soundblaster het signaal van de dB-meter aanbieden.
Wordt vervolgd
Als ik over aansluitingen hoor sla ik standaard in paniek. Mijn jongste dochter programmeerde de video altijd voor mij.
Ik heb recent gezien hoe ze kabels maakten voor een studio met zo'n console zonder eind en een hoop outboard. Ik snap niet hoe de juiste draden op de juiste plaats geraken.
Met citaat reageren