Los bericht bekijken
  #10 (permalink)  
Oud 26-08-2009, 12:50
Pixie Pixie is offline
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst
Standaard Re: Post hier uw meetresultaten !

@Carels:
Ik heb Ä35 betaald voor mijn meetmicrofoon bij Thomann.
Een goede investering lijkt me.

@Eric:
Ik zal eens gaan opmeten, maar mijn kamertje is allesbehalve rechthoekig, dus ik denk niet dat je er veel aan gaat hebben.

@Mesadude: inderdaad. Zoals ik in de originele thread al zei, doet dit naar mijn mening meer voor het besef van het belang van akoestische behandeling van een ruimte dan alle threads in dit forum tezamen.
Dit is een uiterst goede zaak.
Wat die KRK's betreft: die hebben een high-boost/attenuator achterop. Ik ga de test eens herhalen met deze knoppen op -3db.
Ik ben in elk geval al tevreden dat ik de test gedaan heb. Alhoewel ik waarschijnlijk maar de helft van de informatie uit die grafieken kan halen, zijn een paar dingen mij toch wel al duidelijk geworden.
Met citaat reageren