Los bericht bekijken
  #5 (permalink)  
Oud 26-08-2009, 12:16
Pixie Pixie is offline
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst
Standaard Re: Post hier uw meetresultaten !

En hier de mijne.
Getest met een T.bone MM-1.
Ik heb de test uitgevoerd met zowel mijn KRK G2 RP6 als met mijn Alesis Monitor One MKII Active uitgevoerd.
De grafieken bevestigen blijkbaar voor een groot deel wat ik hoor (de KRK geven een stuk meer in de regio rond de 220Hz en dat hoor je heeeeeeeel duidelijk als je aan het mixen bent).
Uiteraard zit ik nu wel met de vraag: in hoeverre is het het verschil tussen de monitoren dat ik hoor en in hoeverre is het het verschil in plaatsing in de ruimte...

Ik heb ook wat foto's bijgevoegd van de testopstelling en van de opstelling van mijn monitoren.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  KRK_RP6_G2.JPG
Bekeken: 1131
Grootte:  63.0 KB
ID: 2946   Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  AlesisMonitorOneMKII.JPG
Bekeken: 847
Grootte:  62.7 KB
ID: 2947  

Naam:  Meting03.jpg
Bekeken: 467
Grootte:  97.2 KB
ID: 2948   Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Meting01.jpg
Bekeken: 334
Grootte:  105.8 KB
ID: 2949  

Naam:  Meting02.jpg
Bekeken: 359
Grootte:  99.4 KB
ID: 2950   Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Meting04.jpg
Bekeken: 438
Grootte:  122.1 KB
ID: 2951  

Laatst gewijzigd door Pixie; 26-08-2009 om 12:22 Reden: Frekwentiekarakteristiek van meetmicrofoon bijgevoegd.
Met citaat reageren