Los bericht bekijken
  #1 (permalink)  
Oud 27-05-2008, 18:08
Azidax Azidax is offline
Member

Reputatie: Azidax is op goeie weg
Standaard Hardware EQ en compressor

Hallo , k heb een paar vraagskes ivm hardware eq en compressor.
K heb een hardware eq en compressor gekocht , ma heb het aansluiten toch precies onderschat.

Alles werkt wel , maar hoe .....

Om te beginne , k heb een motu ultralite en ben het aant werken proberen te krijgen in Cubase.

1.Op het moment dat k met eq gebruik en k laat hem terug komen door men fader van return open te zette hoor k precies een delay erop zitte , bij eq en bij compressor is da het geval.

2.Het effect wat k als eerste heb ingeladen in mijn track werkt de andere werkt nie , dus eq als eerste selecteer werkt de eq , compressor als eerste selecteren en compressor werkt.
Is het niet mogelijk om een eq en een compressor samen hun werkt te laten doen in 1 track ?

Ik wilde eigelijk deze eq en compressor gebruiken om mijn plugins te vervangen ma daar heb k me toch redelijk fel in vergist.
K kan dus geen bass kick samen eq-e en compresse tenzij ik nog een eq en compres zou kopen , veronderstel ik.

Als iemand me hiermee zou kunne helpen zou echt fijn zijn , k zit al een hele tijd vanalles te proberen , het probleem van die delay krijg k iets ofwa verholpen door men latency bij teregelen in mijn vst connections .
Alvast bedankt
Met citaat reageren