Los bericht bekijken
  #6 (permalink)  
Oud 01-03-2018, 15:23
cyrano cyrano is offline
Vintage Member

Reputatie: cyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerdcyrano wordt alom gerespecteerd
Standaard Re: Tascam Recorder (tape, non digital)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DiMMaX Bekijk bericht
Jammer genoeg kan ik de originele post niet meer aanpassen/verbeteren...
Dat is vreemd. Is er hier een tijdsbeperking aan editeren?

Citaat:
Op 2dehands zie ik ze inderdaad zelden... Marktplaats is pas sinds een week toegevoegd aan mijn 'dagelijkse-te-bezoeken-lijst' ... Goed om te horen dat ze daar af en toe verschijnen.
Je kan op Marktplaats ook een zoekopdracht ingeven en bewaren. Dan krijg je mail als er iets in je zoekopdracht verschijnt. Voor "portastudio" zou dat goed moeten werken. Voor drie-letter-merken niet zo. "RME", bv. geeft ook boeken uit de reeks RME.

Citaat:
Vreemd wel. Het waren zulke populaire, alomtegenwoordige apparaten. Niemand gebruikt ze nog en toch zijn ze moeilijk te vinden in de lage landen...
Niet te gauw opgeven. Ze worden ook niet weggegooid, denk ik. Er zijn er vermoedelijk nog veel op zolder...
Met citaat reageren