Los bericht bekijken
  #5 (permalink)  
Oud 09-02-2018, 20:42
bsp bsp is offline
Senior Member

Reputatie: bsp is op goeie weg
Standaard Re: Gitaar isolated met Logic Pro X

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stappie Bekijk bericht
Dit is zo'n midifile, daar heb ik niet zoveel aan. Maar toch bedankt voor je moeite.
Groetjes Chris
Geen dank. Wel leuk om zelf ook eens wat meer mee te proberen.
En weer mijn ogen geopend voor meer mogelijkheden. Ik blijk hier meer mee te kunnen dan ik dacht. Meer filters dan ik dacht met ook weer meer mogelijkheden dan ik dacht. Het lukt me zelfs partijen als bas of zang er uit te filteren.

Maar ik moet je teleurstellen v.w.b. gitaar met deze zang. De zang valt in dezelfde frequenties als de gitaar.
Mute ik de gitaar dan mute ik ook de zang. Haal ik dan de zang weer wat op dan komt gitaar ook meteen weer terug. Haal ik gitaar echt weg dan is dat zo breed dat ik weer te veel ander geluid weg haalt.
Haal ik gitaar helemaal uit die stukken waar hoofdzakelijk gitaar te horen is, dan demp ik muziek en zang te veel. Houd ik muziek en zang erin dan is gitaar weer te veel te horen op de stukken waar het bijna alleen speelt.
Dubbel filteren heeft geen zin omdat dan uiteindelijk toch ook weer die te brede frequenties te ver weg gaan.

Veel te breed frequentiebereik wat verwijderd moet worden. Niet lekker haalbaar om weg te filteren.
Hier wat ik er hoogst uithaalde zonder compleet bedompt geluid te krijgen. Ik vind het slecht.
https://drive.google.com/open?id=1r2...phRbZ6Jf2KEeV_

Ik heb hier weer wat van opgestoken na ook nog wat met andere liedjes proberen (waar wel meer mee kon). Maar bij deze gitaar in dit lied geef ik het toch op.
Toch maar bij Jammit halen gewoon zonder spoortje kopen? Of riffstation.

Laatst gewijzigd door bsp; 09-02-2018 om 21:54
Met citaat reageren