Los bericht bekijken
  #9 (permalink)  
Oud 14-01-2018, 23:10
Mr. B Mr. B is offline
Vintage Member

Reputatie: Mr. B heeft een prima uitstralingMr. B heeft een prima uitstralingMr. B heeft een prima uitstraling
Standaard Re: iMac 27" 2017 aanschaf...

Dat scherm stel je zelf gewoon in, toch? Als je op "grotere tekst" in de voorkeuren van je beeldscherm, of cmd+ klikt is je probleem volgens mij van de baan.

Mijn ervaring is deze. Ik heb lang gewacht om van zelfs van Mountain Lion de upgraden. Telkens verloor ik plugins die niet meer werkten. Maar... op zeker moment moest ik wel mee, want er kwamen toffere plugins uit (zoals Arturia Minimoog, Abbey Roads 50's drums, enz.). Door het lange wachten was zowat alles om zeep.
Was ik ietsje sneller meegegaan met de osx, dan had ik vast jaarlijks een plugin moeten veranderen. Toen ik echter naar Yosemite ging, terwijl sierra al lang uit was, werkte er bijna niets meer. Cubase gaf er de brui aan, Waves, NI moest ik upgraden, enz.

Ooit moet je toch springen. Ik besef nu dat ik nieuw dingen ga moeten zoeken voor dingen die ik al lang ken. Wel, ooit moest ik ontzettend wennen toen ik mijn Fostex 4-track inruilde voor een digitale BR8.
Met citaat reageren