Los bericht bekijken
  #7 (permalink)  
Oud 20-06-2016, 15:02
Alexxx Alexxx is offline
Moderator

Reputatie: Alexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomstAlexxx heeft een prachtige toekomst
Standaard Re: advies: labtop mac of pc

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frederic Bekijk bericht
Hm zo stevig, compatibel en stabiel zijn die mac's tegenwoordig nu ook niet meer hoor.
En thunderbolt kun je perfect krijgen op windowslaptops.

Aan TS, kies eerst je DAW software en plug-ins en je audio interface en koop op die basis je laptop.
Zeg ik niet hetzelfde?

Geef toe dat het aluminium van een Macbook beter aanvoelt dan het plastiek van zowat iedere pc laptop. Werkgerelateerd krijg ik af en toe nog eens een PC laptop onder de vingers en het voelt aan als speelgoed met dat plastiek.

En dat Mac OSx al lang niet meer stevig is zal ik de eerste zijn om dat te bevestigen.

Maar, de meeste thunderbolt interfaces (UA, Apogee, Audient, Focusrite) werken niet op PC. Ik denk dat het weer RME is die de uitzondering vormt. Alle andere laten PC gebruikers in de kou staan of hebben recent USB versies gelanceerd.
Met citaat reageren