Los bericht bekijken
  #5 (permalink)  
Oud 24-11-2013, 20:40
Rexim Rexim is offline
Junior Member

Reputatie: Rexim is op goeie weg
Standaard Re: Advies gevraagd: telefonische interviews opnemen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herriemaker Bekijk bericht
Je bent er niet met een recorder alleen, je hebt hiervoor een telefoonvork nodig. Met een gewone routing zou je last krijgen van feedback.

JK Audio heeft daar mooie spullen voor. Naast een recorder heb je nog een mixer met min. 2 subgroepen nodig. (Een monitoruitgang stuurt een totaalmix uit, dan heb je nog steeds feedback).

Het lijkt me dat je ook met 2 kanalen kunt opnemen, omdat 2 interviewers niet door elkaar kunnen/moesten spreken (en als dan, versta je geen van beide..)

Zoom H4n kun je maar 2 externe bronnen op aansluiten, op de H6n vier.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Telefoonvork
Audio Electronics Mattijsen BV - BlueKeeper
Dank voor de tip van de telefoonvork!
Dat apparaat kende ik niet.

Dus als ik het goed begrijp, krijg ik zonder een telefoonvork, last van feedback?

Ik had onderstaande kabel in gedachten.

jack splitter naar microfoon en audio - jack splitter 4 polig naar microfoon en audio, 4 polig jack 3.5mm male naar, 1x 3 polig jack 3.5mm female,(audio) 1x 3 polig jack 3.5mm female,(microfoon) kabellengte: 12 cm, niet geschikt voor apple iphone.

Mijn idee was, om de audio-out op te nemen en naar de hooftelefoons van de interviewers uit te sturen.

En de stemmen van de 2 interviewers via monitor uit, aan te sluiten op de 'microfoon in' van de jack splitter.

Dat gaat nog steeds problemen (feedback) geven?
Met citaat reageren