Discussie: Hardware
Los bericht bekijken
  #6 (permalink)  
Oud 10-09-2007, 20:49
Pixie Pixie is offline
Moderator

Reputatie: Pixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomstPixie heeft een prachtige toekomst
Standaard Re: Hardware

Als je wat geduld hebt kan je je materiaal misschien nog het best online bestellen bij bijvoorbeeld de Musicstore in Keulen ( Music Store Professional ) of bij Thomann ( zie de link hier aan de linkerzijde ). Deze zijn doorgaans beterkoop dan de winkels bij ons in BelgiŽ en je kan er veilig online bij kopen.

Even erbij zeggen: Homerecording.be is partner van Thomann.
Wat dit exact betekent weet ik niet meer voor 100% (kan je voor alle duidelijkheid misschien best eens aan Billybear vragen), maar ik geloof dat het erop neer komt dat voor elke aankoop die er bij Thomann gedaan wordt via deze link, een percentage van je aankoopprijs opzij gezet wordt en dat de soms van deze percentages om de zoveel tijd (ik geloof om het jaar, maar ik ben er niet zeker van) omgezet worden in een kortings- of cadeaubon die dan hier op de website als prijs wordt verloot / kan gewonnen worden (ik geloof niet dat we daar al volledig uit waren).
Met citaat reageren