Discussie: Hardware
Los bericht bekijken
  #5 (permalink)  
Oud 10-09-2007, 20:06
Fawlty Fawlty is offline
Junior Member

Reputatie: Fawlty is op goeie weg
Standaard Re: Hardware

Bedankt Pixie, zeer nuttig! Ik leer al bij!
Het komt er dus eigenlijk op neer dat als je genoeg geld tegen die audio-interface smijt, je een degelijk model kan kopen voorzien van verschillende ingangen en pre-amps? Hier kan je dan bv een mic en een gitaar op aansluiten en mee opnemen? Ik heb hier in een andere post de "Tascam Us122l" bekeken, lijkt me wel interessant maar misschien beperkt als het om ingangen gaat? Enig idee iemand over de prijs?

Quote Pixie:
'Op deze manier kan je bijvoorbeeld op één monitor een overzicht van je project hebben, terwijl je op het 0andere scherm de GUI (Graphical User Interface) van je VST/VSTi kan zien'.
Dus op deze manier kan ik op één scherm m'n Ableton-set volgen en op het andere bv de effecten bijsturen? Of een baslijn maken met een VSTi die ik kan manipuleren qua klank op één scherm en opnemen in de Ableton-set op het andere?
Als ik nu op de Macbook een extern beeldscherm aansluit, kan ik dan de twee schermen apart instellen qua weergave zoals je hierboven uitlegt?
Als dit niet gaat, wat heb je dan van hardware nodig om twee monitors te gebruiken?

Ik had hier net een vriend aan de telefoon die me vertelde dat de 'Key Music' winkels geschikt zijn om zulke zaken samen te stellen.
Heb jij (of iemand anders natuurlijk) hier een mening over?
Weet je misschien een andere store?
Tips zijn welkom.

Fawlty B.

Laatst gewijzigd door Fawlty; 10-09-2007 om 20:43
Met citaat reageren