Discussie: deze website
Los bericht bekijken
  #5 (permalink)  
Oud 10-03-2012, 14:09
mrfreeze mrfreeze is offline
Vintage Member

Reputatie: mrfreeze heeft een uitstekende reputatiemrfreeze heeft een uitstekende reputatiemrfreeze heeft een uitstekende reputatiemrfreeze heeft een uitstekende reputatiemrfreeze heeft een uitstekende reputatiemrfreeze heeft een uitstekende reputatie
Standaard Re: deze website

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bracky Bekijk bericht
Als je enkel er op uit bent om materiaal te verkopen ben je beter op 2 handssites.
Mwah, als ik audio/homerecording-gerelateerde artikelen wil verkopen, ben ik denk ik beter af op een site als deze.
Citaat:
Het is toch de bedoeling in de eerste plaats om via hr.be elkaars ervaringen te delen en elkaar te helpen waar nodig
Wie bepaalt de bedoeling? Denk dat ieder een andere bedoeling heeft. De een heeft als bedoeling veel info krijgen, een ander misschien juist om veel info te geven en weer een ander om vrienden te maken.
Citaat:
ik denk dat je liever iets koopt van iemand die hier al geruime tijd actief is op hr zoals een pixie, plonsert... ja zelfs van mrfreeze, dan van iemand die hier nieuw is
Tuurlijk koop ik liever van een vertrouwd iemand. Er is ook niemand die je verplicht om iets te kopen van een "nieuw lid".
Citaat:
Wat je zegt dat ik mijn materiaal snel kwijt wil is juist, maar doet hier niets terzake.
Tja, waarom zet je het dan zelf in je bericht?
Citaat:
Gr Ju.
Gr, MrFreeze
Met citaat reageren