Los bericht bekijken

Oud 03-01-2012, 22:02
adjongh adjongh is offline
Junior Member

Reputatie: adjongh is op goeie weg
Standaard Nieuwe hoofdtelefoon kopen

Hallo!

Ik ben van plan een hoofdtelefoon te kopen en had graag wat advies gehad van mensen die er iets van kennen...

Ik heb thuis een RME babyface geluidskaart en zoek een bijpassende hoofdtelefoon waarmee het geluid tot zijn recht komt.

Het probleem is echter dat ik liefst een veelzijdige hoofdtelefoon zou hebben. En waarmee ik ook op straat kan komen met mijn mp3 aangesloten. Ik zou dus ook willen dat er een voldoende luid signaal uitkomt als ik het aansluit op mijn mp3 (dus geen te hoge impedantie??)

Maar eerlijk gezegd ken ik er niets van. Omdat ik de hoofdtelefoon ook gewoon zou willen kunnen gebruiken als ik naar mijn mp3 luister of gewoon inplug in mijn computeroutput, had ik graag een gesloten hoofdtelefoon zodat mijn omgeving geen last heeft van mijn muziek.

Wat zouden jullie aanraden?

Eerst was ik aan het denken om gewoon een vrij goedkope hoofdtelefoon te kopen, namelijk de akg k450. Maar ik twijfel nu tussen die hoofdtelefoon omdat hij me praktisch lijkt en gemaakt om ook aan te sluiten op mp3 e.d. en de akg k272 hd die wel een stuk duurder is maar me degelijker lijkt.

Budget: rond de 100 euro max bij voorkeur

Iemand suggesties en tips?
Met citaat reageren