Los bericht bekijken
  #3 (permalink)  
Oud 20-04-2011, 11:30
satriani satriani is offline
Vintage Member

Reputatie: satriani heeft een prima uitstralingsatriani heeft een prima uitstralingsatriani heeft een prima uitstralingsatriani heeft een prima uitstralingsatriani heeft een prima uitstraling
Standaard Re: Nieuwe focusrite serie

Het nut van de verschillende mixes is dat je dus ook verschillende levels kunt sturen naar e muzikanten toe. En daarmee doelen ze volgens mij bijv dat de zanger zich zelf graag heel hard wil horen, en de gitarist (die gelijktijdig meespeelt), zichzelf liever hard hoort... Dus iedere muzikant apart zijn persoonlijke mix op basis van zijn voorkeur.
Dus het is dat niet alleen het volume per monitor, maar ook nog eens de onderlinge verhoudingen van de mix per uitgang...
Tenminste, dat is wat ik er een beetje van begreep... Als ik er compleet naast zit, hoor ik het graag! Want dit is een compleet nieuw element voor mij.
Ik heb wat dingen geprobeerd te lezen en te begrijpen (lukt redelijk tot nu toe) over advanced routing en de control room etc.... En dit sluit daar volgens mij bij aan...

Enneh, Bosja: Wat is "meer dan cva"? Googlen levert een beroerte of een prima wapen op
Met citaat reageren